Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1042 ggr
Skogshumblan
2/16/14, 8:01 AM

God söndag!

God morgon på er! Hoppas helgen varit skön såhär långt och att den fortsätter vara det. Pagan överlevde du och din plånbok babyshowern? Hoppas den var trevlig. Här har vi haft en skön helg trots magvajsing. Köket blev färdigtapetserat igår, tog ju bara 3 år men ändå;) (Och resulterade i två olika tapeter men fasen så snyggt det blev!) Jag har börjat sakna att jobba med mina kort, och lagom till det upptäckte jag att min Fey-lek är borta. Jaja blir att be småfolket om hjälp tror jag och hoppas den kommer till rätta. Mina andra tarotlekar går ju att använda såklart. Ha en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[NeferNefer]
2/16/14, 12:06 PM
#1

God middag. Lugnt och stilla här hemma. Önskar er alla en harmonisk och skön söndag :-)

Amandla
2/16/14, 12:18 PM
#2

Morning! Jag har fortfarande anslutningsproblem så jag vet aldrig vilka inlägg som skickas in eller inte. Frustrerande. Tur att jag har film att se på och böcker att läsa 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2/16/14, 3:33 PM
#3

Goddagens

Jo jag överlevde Skogis. 😃nu får jag leta vagn i veckan. 

Har haft en späckad dag här i dag. Å just nu puttrar det för fullt på spisen för familjen kommer. Så ringer dottern och har sett fel på tidtabellerna. Så nu får jag ta mig iväg och hämta ynglet med pojkvän. Är det inte typiskt! Det blir att stå på bra då.

Annars allt väl i min del av världen. vaknade i morse av att det ösregnade och blåste kraftigt. när det väl lugnat sig lite så var det ett par fåglar som tydligen inte var riktigt överens om vems gren de skulle sitta på eller nåt. Ett sjujäkla tjatter var det iallafall. Gav upp och gick upp vid 7. Så nu känns det som om jag borde sova middag.

Hittade du din lek skogis? Kul med köket, alltid gott med förändringar, bättre sent än aldrig.

Trist med uppkopplingen Amandla.

Stollan, hoppas du känner dig bättre i dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2/16/14, 4:50 PM
#4

Bra Pagan, att du överlevde alltså. Vädret lämnar mycket solsken att önska men jag var ute på 6km löpning nyss. Vårvindar friska å lite tät duggregn på det var ju…kallt och otrevligt;) Leken är inte funnen än, nä jag har inte letat så noga heller. Ska fråga om hjälp i kväll i meditationen. Blir nog bra.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2/16/14, 8:22 PM
#5

Vilket liv det varit på naturen i natt, trodde jag skulle blåsa bort ur sängen eller åtminstone att fönstret skulle komma in och hälsa på!😉
När jag till slut nickade till, då fortsatte grannen att hacka ner kaklet i köket som de gjort sen i fredags eftermiddag. Så jag har bara legat och halvsovit, tur de skall jobba i morgon!😉 Jag är trött!😕

Missa inte reprisen på "Det Okända" nu ni som missade det i måndags.

Fortsatt trevlig söndagkväll!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: