Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 582 ggr
Pagan
2014-02-11 05:04

Godmorgon 11 februari

Godmorgon🙂

Hoppas Ni haft en skön natt och goa drömmar. Jag glömde min dröm då jag stängt av klockan. Att man inte lär sig ligga kvar och filosofera lite. 

Idag är det jobba som vanligt. Lov här i min del av världen. Inte något vidare sportlovsväder. Regn och ett par plusgrader.

Har lovat åka och hjälpa en släkting i GBG efter jobbet. Just nu känns det mindre inspirerande. 

Japan har nationaldag i dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2014-02-11 11:25
#1

God lunch på er!

Ser att allt har kommit i sin gilla gång igen.. Morgontråden är tillbaka med Pagan. Hoppas att du har haft det bra.🤔I alla fall skönt att komma bort ibland. 😃

Själv sitter jag och är allmänt hängig med feber och Uvi. Tänkte för mig själv i mitt stilla sinne hade de inte kunnat valt en vanlig förkylning för att rensa ur gammal skit ur kroppen. Men tydligen tyckte de där uppe att detta va det bästa sättet 😃Så de är ju bara att gilla läget 😎

Önskar er alla en bra dag 🤗

Pagan
2014-02-11 18:07
#2

Låter ju mindre trevligt Sol. Hoppas du kryar på dig snabbt!!!

Här är jag nyss hemkommen. Såå trött. Mörkerseendet är sämre i dagsläget och jag gillar inte att köra i mörker. Fler möten på stora vägen också. Men nu ska jag ta mig nåt att äta, duscha och sedan lägga mig och se på TV. Risken finns att jag somnar tidigt🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2014-02-11 21:24
#3

Lugna gatan här. Jag och promenadkompisen var uppe och "minglade" på det nya stället nu i kväll. Det var som förra tisdagen bara vi tre och diskutchioner om alla möjliga ämnen. Det är lite tråkigt men väntat eftersom det är så nytt att de börjat med det här. Det var skönt väder att promenera i + 3 och uppehåll.

Krya på dig Sol!🎈

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2014-02-11 21:28
#4

Tack det tar väl sin tid innan det går över. Det är första gången jag har råkat ut för eländet.. Men det är tråkigt att behöva ha feber och känna sig trött 😴

Upp till toppen
Annons: