Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 369 ggr
Pagan
2/10/14, 4:52 AM

Godmorgon 10 februari

Godmorgon måndag😃

Japp så var jag tillbaka igen. Har haft en skön vecka i Turkiet. Vår där och helt sagolikt ljus. Vi har ju inte varit så bortskämda med sol så det var himmelskt. men nu är jag tillbaka i blötan igen. Här är det regnigt och kanske någon plusgrad så jag slipper skrapa rutorna på bilen.

Blir till att handla lite mat efter jobbet i dag, annars har jag inga större planer.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2/10/14, 6:48 AM
#1

God morgon alla! Välkommen hem Pagan. Ja här är slaskigt… Ush. Sista veckan jag är på dagis, skönt på sitt sätt även om det gått väldigt fort det här vicket. Önskar er alla en skön dag och vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2/10/14, 10:54 AM
#2

Morning! Välkommen hem, Pagan 🙂Här är knappt slaskigt ens längre, det är bara snö kvar på gräsmattorna. Gärna för mig, avskyr slask och  halka. Om det bara kunde bli lite varmare också… ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2/10/14, 9:26 PM
#3

Välkommen hem Pagan!🌺
Du skickade hem lite värme märker jag eftersom vi här i trakterna haft ca + 3 under hela veckan som gick!
Idag har det varit mulet och regn.
Har inte gjort så mycket, håller på och lagar lite olika maträtter samtidigt så det gäller att komma ihåg vart sockret skall och saltet hamnar i sin rätta gryta!
Håller samtidigt på att titta på " Det Okända"! 
Det verkar som Jörgen fått tag på en väldigt jobbig ande man. Spännande i dag!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2/10/14, 9:46 PM
#4

Nämen Det Okända har jag ju missat ju!!😮Typiskt! Får kolla reprisen

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: