Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 751 ggr
Skogshumblan
2014-02-04 06:18

God morgon 4 februari.

God morgon! I dag och i morgon ska jag få gå bredvid hos den klass jag ska ha efter sportlovet och terminen ut. Så sjukt spännande att få lära känna dem och få komma tillbaka till skolans värld igen. Har längtat! Hoppas ni alla får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2014-02-04 11:05
#1

Spännande är ordet, sa Skogis! 😉Jag har inga direkta planer för dagen, ganska skönt. Kanske blir det pudelbad, kanske blir det några filmer… eller något helt annat. Jag har sällan tråkigt 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2014-02-04 16:45
#2

Hemma efter en korvstoppningsdag. Men jisses jag HAR valt rätt yrke, gudars vad jag älskar att jobba med elever i skolan…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2014-02-04 22:01
#3

Kul Humblan, att du hittat ditt kall!

Jag har varit på "mingelkväll" på ett nytt "spirituellt" ställe. Det var kul och komma dit, mindre kul att det bara var 3 st. där! Det var min promenadkompis, tjejen som äger stället och jag! 😕
Det är olika från kväll till kväll hur många som kommer och i kväll var det tydligen ingen mer än vi som hade lust att gå dit.
Strunt samma, vi pratade om: tarotkort, andar, guider, rädslor, andra spirituella ställen, olika intressen, olika sätt att ta till sig saker mm. mm.
Kan väl säga att vi minglade inom ämnen istället för med människor! 😉Tyckte det var intressant så jag kommer nog att snart gå dit igen, kommer nog att beställa tid för avläsning med healing såsmåningom!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2014-02-04 22:11
#4

Då fick ni ju verkligen chans att bekanta er! Toppen ju 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-02-04 22:15
#5

Ja, så kan man ju också se på det!😉 
Har ju träffat den tjejen förut, hon och promenadkompisen är kompisar sen tidigare.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: