Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon fredag 31 januari

2014-01-31 04:56 #0 av: Pagan

Godmorgon på er. Denna sista dagen i januari.

Hoppas natten varit god. Jag har sovit som en stock till 02.30 där sade det stopp. Jag låg och filosoferade istället. Här har det snöat ännu mer och det blir till att skotta sig ut även denna dag. 

Himla najs att det är fredag idag!!Skrattar

Anmäl
2014-01-31 05:21 #1 av: lizaohman

Gääääsp - hoppas ni är piggare än vad jag är...

Anmäl
2014-01-31 05:27 #2 av: Skogshumblan

God morgon!

Min kropp tyckte att det var färdigsovet vid 04... Nu ger jag upp och går upp. Lika bra att göra nytta... *suck*.

Ha en fin dag alla!

Anmäl
2014-01-31 12:41 #3 av: Amandla

Jag sov ända tills klockan var nästan elva! Tog faktiskt en tablett inatt när jag inte kunde sova, måste göra så emellanåt för jag blir så sliten av att bara få några timmars sammanlagd sömn per natt. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-01-31 18:09 #4 av: Pagan

Nu håller jag på att packa för fullt. vetetusan vad man ska förvänta sig för väder. vi ska ju till Turkiet och åka längs med kusten. Det är nog lite värme där iallafall. Men om man bara ska satsa på jeans eller också ta med lite tights och tunikor det vetetusan. Å skor då? ja, sicka IlandsbekymmerLipar

Anmäl
2014-01-31 18:26 #5 av: Skogshumblan

Ta med så du har lite av varje. Hellre det än å frysa;)

Anmäl
2014-01-31 19:34 #6 av: Pagan

Ja, jag bytte väska faktiskt. Jag brukar alltid färdas lätt, men det ger jag sjutton i denna gång. Man får anpassa sigGlad

Anmäl