Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 398 ggr
Pagan
1/30/14, 5:06 AM

Godmorgon torsdag 30 januari

Jösses så trött jag är. Känns som om jag nyss lade huvudet på kudden ju!🤦‍♂️

Nåväl det är bara att bita ihop och ta sig ut och skotta. Värst vad det snöar nuförtiden. Rena rama vinterlandet. Jobb som vanligt, sedan kanske jag ska se över vad som ska tas med i packningen på lördag. Om allt är rent och finns hemma.

Jobb som vanligt i dag. Nya chefen ska komma in på visit i dag. Hm, bäst att se pigg och alert ut😮

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
1/30/14, 11:10 AM
#1

Morning! Jag har drömt massor inatt, men minns tyvärr inget av det. En del av drömmarna var ganska bra historier, den typen av drömmar som har budskap… ja ja. Vet i alla fall att en dröm var väldigt lång, och det betyder att jag fick flera timmars sömn i sträck 🙂

Jag behöver bara skotta några meter, bor i lägenhet med egen ingång och bostadsbolagets snöplog dundrar omkring på området. Idag hade jag sånt tur att den även kom åt att ploga på min p-plats! Min bil står visserligen i garaget, men p-platsen måste skottas ändå eftersom mina eventuella gäster får låna den, det är ont om parkering här.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
1/30/14, 5:22 PM
#2

God kväll. Snöat hela dagen och de här dagisbacillerna gör inte mig piggare. Tur att det är fredag i morgon …

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: