Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon torsdag 30 januari

2014-01-30 05:06 #0 av: Pagan

Jösses så trött jag är. Känns som om jag nyss lade huvudet på kudden ju!Yrar

Nåväl det är bara att bita ihop och ta sig ut och skotta. Värst vad det snöar nuförtiden. Rena rama vinterlandet. Jobb som vanligt, sedan kanske jag ska se över vad som ska tas med i packningen på lördag. Om allt är rent och finns hemma.

Jobb som vanligt i dag. Nya chefen ska komma in på visit i dag. Hm, bäst att se pigg och alert utFörskräckt

Anmäl
2014-01-30 11:10 #1 av: Amandla

Morning! Jag har drömt massor inatt, men minns tyvärr inget av det. En del av drömmarna var ganska bra historier, den typen av drömmar som har budskap... ja ja. Vet i alla fall att en dröm var väldigt lång, och det betyder att jag fick flera timmars sömn i sträck Glad

Jag behöver bara skotta några meter, bor i lägenhet med egen ingång och bostadsbolagets snöplog dundrar omkring på området. Idag hade jag sånt tur att den även kom åt att ploga på min p-plats! Min bil står visserligen i garaget, men p-platsen måste skottas ändå eftersom mina eventuella gäster får låna den, det är ont om parkering här. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-01-30 17:22 #2 av: Skogshumblan

God kväll. Snöat hela dagen och de här dagisbacillerna gör inte mig piggare.

Tur att det är fredag i morgon ...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.