Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 384 ggr
Pagan
1/28/14, 5:04 AM

Godmorgon tisdag 28 januari

I natt har jag bytt min stjärt mot en fiskstjärt. 😃Ja jösses! I drömmen var det fullständigt normalt att göra så för att bli mer smidig eller nåt. Har inte en susning om varför men kjolen satt iallafall bra.

Hoppas Ni sovit gott. Här ska jag strax ut och skotta lite för att få fram bilen och för att kunna ta mig ner för trappen. Här har snöat en hel del  i går kväll och i natt.

Fick ju så klart inte handlat igår, så det får bli dagens plan efter jobbet.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Farwuq
1/28/14, 6:18 AM
#1

God morgon i snöyran.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Amandla
1/28/14, 11:23 AM
#2

Morrn! Igår var jag dyngtrött, men piggnade till litegrann framåt kvällen. Ettan fick hjälpa mig att ta ner en taklampa, byta plats på en  och sätta upp en tredje som var ny (inte ny-ny utan loppis-ny). Å så bytte jag gardiner i köket. Känns skönt med lite förändring, det satte igång flödet 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
1/28/14, 9:17 PM
#3

God morgon! Tisdagar är just nu en prövodag. Jobbar från 7.30-17.45 i barngrupp hela dagen. Känns som dagen aldrig tar slut trots att jag får vila med barnen och har personlig rast. Men sen jag kom in i flödet igen gick dagen som,ett huj. Iofs känns det som jag kom dit och pang så var dagen slut och jag kom hem till dukat bord. Härlig! Hoppas ni haft en lika fin dag, med eller utan fiskstjärtar ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: