Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon måndag 27 januari

2014-01-27 05:03 #0 av: Pagan

Godmorgon  på er.

Natten gick snabbtGäspar

Oj, det ser annorlunda ut när jag loggade in. Ser att grabbarna bus varit i farten. GladFår jag ju granska närmare när jag kommer hem. Måndag och möten på agendan. Jobb och sedan får jag nog handla lite mat. Annars inga direkta planer efter jobbet.

Vad ska Ni hitta på idag?

Anmäl
2014-01-27 06:17 #1 av: [NeferNefer]

Men jösses, jag känner mig helt lost ... vad har hänt?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-01-27 07:11 #2 av: Skogshumblan

God morgon!

Ja här har det piffats till... Blev bra tycker jag!

Idag blir en dag hemma. Lön, så räkningar att betala och så,ska jag beställa lite kläder till barnen. Doteras kläder som var för stora i höstas är inte det längre... Jag hoppas kunna jobba i morgon, men tror knappt det själv ;)

Anmäl
2014-01-27 10:36 #3 av: [Sol69]

God förmiddag!

Här är det riktigt busväder ute.. Men skam den som ger sig.. Jag trotsar vädret och ska ut med min dotter idag på stan.. Skrattar

Intressant det där med karman det blir säkert bra bara man får lite mera koll på hur det fungerar Funderar

Önskar er alla en bra start på den nya veckan.. Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-01-28 00:23 #4 av: Isa56

Blev sovmorgon och sen jobb. Kom hem strax innan elva ikväll. Borde kanske skotta, men det får vara tills imorgon. 

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.