Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 612 ggr
Pagan
2014-01-25 11:15

Godförmiddag 25 januari

Ja jösses som jag sovit. Gott att det är lördag!

Här är det lite krispigt i luften och än ingen sol. Men det liksom känns som om han vill göra oss sällskap så han kommer nog fram ur molnen under dagen. Idag ska jag tvätta i kapp mig och städa. Inspirationen flödar över….not. Men jag ska bara…..först😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2014-01-25 12:27
#1

Go' middag. Förkyld och uttråkad. Vara orkeslös och ligga still är inget för mig, nu har jag iaf provat;) Ska äta lite och sen krypa ner i sängen igen med nya "Runners world" & sagan om Isfolket som sällskap. Hoppas ni har en bra helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2014-01-25 16:24
#2

Goddagens! Jag är trött och frusen, sov illa i natt. Nåja, jag ska åka och hälsa på en god vän som fått bebis, blir nog på bättre humör av det ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-01-25 20:00
#3

Här är en till som sovit extra länge😴! Jag mådde inget vidare i går så jag låg kvar i sängvärmen och "gonade" mig och efter ett tag så somnade jag ju om!
Har idag inte gjort så mycket (som vanligt), har i alla fall pratat med en kompis en stund.
Nu skall jag strax sätta på tvn och titta på sista avsnittet av "Stjärnorna på slottet", det är Lasse Åberg och han är ju kul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: