Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1892 ggr
Pagan
2014-01-24 05:07

Godmorgon fredag

Gäsp!!😴

Det är fredag och tur är väl det. Jag har sovit som en stock och det var svårt att komma ur bingen i dag. Såååå varmt och gott! Drömt en massa också. Inte för att jag just nu kommer ihåg så mycket, men jag vet att jag var på date med Mick Jagger fram på småtimmarna😃Men han var gammal och skröplig och kunde ju inte ens dansa.

Jobb och sedan hem och göra pannbiff. Har fått en beställning från ynglen. Pannbiff, sås, potatis, lök och lingon så lyder ordern. Bäst att lyda då. Så blir alla glada.

Hoppas Ni sovit gott och att dagen blir skön.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2014-01-24 05:27
#1

Godmorgon. Sitter på jobbet med första muggen kaffe. :-D önskar alla en skön fredag. Pagan när serveras middagen? Kommer absolut. Lol kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2014-01-24 06:32
#2

God morgon. Pagan ja när är det middag? Jag tar med mig rårörda lingon;) Isa, häll i dig lite till och ha en bra dag på jobbet. Har också sovit som en stock, hörde inte ens förstås feberyrande… Blir en heldag i soffan för oss två idag. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2014-01-24 17:20
#3

Håller på med middag nu. Så ska ni komma får ni rappa på Här e klet upp till armbågarna Å jag tar en paus i bestyren Trist utan gubbar i fånen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2014-01-24 17:22
#4

Pagan jag tar kvasten. Landar förr än du anar ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2014-01-24 19:49
#5

Pannbiff, vad gott det låter!🤤 Här har jag precis slängt in en köpt djupfryst lasagne i ugnen!

Här har det varit tvättdag och det var rena frysen där nere i tvättstugan, ändå hade en av grannarna tvättat innan mig och torktumlaren var i full gång när jag kom ner, MEN INGEN VÄRME!
Jag vet att jag tjatatar om att jag fryser men eftersom jag får kramp i ryggen när jag fryser och har svårt att kunna gå och allt annat som det för med sig, så VILL jag gnälla och tjata!😉😃

Efter det så var jag tvungen att gå ut och slänga på räkningarna och då passade jag på att handla lite mat med. Löste också in en "storvinst" på hela 30 kr, tog ny lott och vann…..ingenting!😕
Väntar nu på att lasagnen skall bli klar så jag får äta, under tiden får jag roa mig mer er (vilket jag gärna gör) och titta på tv.
Det är ju några spänningsfilmer nu i kväll / natt "Twister", "The day after tomorrow" och senare "True lies", tyvärr har jag sett alla 3 flera gånger men vad skall jag göra?! Eventuellt tar jag mig ett varmt långbad innan jag kryper ner i en nybäddad säng!🙂
Måste bara plocka in sängkläderna från balkongen, annars kvittar det nog med det varma badet!🥶

Ha en bra fredagkväll!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2014-01-24 19:56
#6

Stollan, gå in på http://www.swefilmer.com/index.html istället, där finns mängder med bra filmer och tv-serier 🙂Alldeles gratis och man laddar inte ner något. Ibland vill de att man registrerar sig, det verkar helt slumpmässigt (om man nu tror på slumpen) för inloggningsrutan dyker upp med väldigt ojämna mellanrum. Det är enkelt att regga sig och kostar inte heller något.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
2014-01-24 20:00
#7

japp, därifrån ser jag på Fringe😃Supernatural var också himla bra. Gillar serier, korta och utan reklamavbrott

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2014-01-24 20:12
#8

Ok, tack! Har ju sett på så mycket film och även köper men jag skall kolla vid tillfälle. 👍
Ser ju också att det är serier som jag skall se, den nya "Ironside" och "The Originals" båda började ju förra veckan! Har inte hunnit få in dem i hjärnan än, så jag kom ihåg det!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: