Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon fredag

2014-01-24 05:07 #0 av: Pagan

Gäsp!!Somnar

Det är fredag och tur är väl det. Jag har sovit som en stock och det var svårt att komma ur bingen i dag. Såååå varmt och gott! Drömt en massa också. Inte för att jag just nu kommer ihåg så mycket, men jag vet att jag var på date med Mick Jagger fram på småtimmarnaSkrattarMen han var gammal och skröplig och kunde ju inte ens dansa.

Jobb och sedan hem och göra pannbiff. Har fått en beställning från ynglen. Pannbiff, sås, potatis, lök och lingon så lyder ordern. Bäst att lyda då. Så blir alla glada.

Hoppas Ni sovit gott och att dagen blir skön.

Anmäl
2014-01-24 05:27 #1 av: Isa56

Godmorgon.
Sitter på jobbet med första muggen kaffe. :-D
önskar alla en skön fredag. Pagan när serveras middagen? Kommer absolut. Lol
kram Isa

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2014-01-24 06:32 #2 av: Skogshumblan

God morgon.

Pagan ja när är det middag? Jag tar med mig rårörda lingon;)
Isa, häll i dig lite till och ha en bra dag på jobbet.

Har också sovit som en stock, hörde inte ens förstås feberyrande...
Blir en heldag i soffan för oss två idag.

Hoppas ni alla får en fin dag!

Anmäl
2014-01-24 17:20 #3 av: Pagan

Håller på med middag nu. Så ska ni komma får ni rappa på
Här e klet upp till armbågarna
Å jag tar en paus i bestyren
Trist utan gubbar i fånen.

Anmäl
2014-01-24 17:22 #4 av: Skogshumblan

Pagan jag tar kvasten. Landar förr än du anar ;)

Anmäl
2014-01-24 19:49 #5 av: Tarotstollan

Pannbiff, vad gott det låter!Dreglar Här har jag precis slängt in en köpt djupfryst lasagne i ugnen!

Här har det varit tvättdag och det var rena frysen där nere i tvättstugan, ändå hade en av grannarna tvättat innan mig och torktumlaren var i full gång när jag kom ner, MEN INGEN VÄRME!
Jag vet att jag tjatatar om att jag fryser men eftersom jag får kramp i ryggen när jag fryser och har svårt att kunna gå och allt annat som det för med sig, så VILL jag gnälla och tjata!SkämtarSkrattar

Efter det så var jag tvungen att gå ut och slänga på räkningarna och då passade jag på att handla lite mat med. Löste också in en "storvinst" på hela 30 kr, tog ny lott och vann.....ingenting!Ledsen
Väntar nu på att lasagnen skall bli klar så jag får äta, under tiden får jag roa mig mer er (vilket jag gärna gör) och titta på tv.
Det är ju några spänningsfilmer nu i kväll / natt "Twister", "The day after tomorrow" och senare "True lies", tyvärr har jag sett alla 3 flera gånger men vad skall jag göra?! Eventuellt tar jag mig ett varmt långbad innan jag kryper ner i en nybäddad säng!Glad
Måste bara plocka in sängkläderna från balkongen, annars kvittar det nog med det varma badet!Fryser

Ha en bra fredagkväll!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-01-24 19:56 #6 av: Amandla

Stollan, gå in på http://www.swefilmer.com/index.html istället, där finns mängder med bra filmer och tv-serier GladAlldeles gratis och man laddar inte ner något. Ibland vill de att man registrerar sig, det verkar helt slumpmässigt (om man nu tror på slumpen) för inloggningsrutan dyker upp med väldigt ojämna mellanrum. Det är enkelt att regga sig och kostar inte heller något.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-01-24 20:00 #7 av: Pagan

japp, därifrån ser jag på FringeSkrattarSupernatural var också himla bra. Gillar serier, korta och utan reklamavbrott

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.