Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 606 ggr
Skogshumblan
1/19/14, 7:50 AM

God 19 januari.

God morgon på er. Hoppas ni sovit gott och vaknar pigga. Här är kolsvart ute än så jag får avvakta och se om det är löparväder idag eller inte. Är vädretok blir det 30 minuters backintervaller. Det blir iaf 2 timmar judo i eftermiddag och innan dess har jag ett gäng tvättmaskiner att köra. Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
1/19/14, 9:00 AM
#1

God morgon på er alla!

Idag är jag uppe tidigt och har redan fått igång en maskin tvätt.. Tur man slipper stå och handtvätta Skrattar

Vaknade bryskt idag av att brandvarnaren började pipa om att batteriet började bli dåligt. Så det var bara att knata upp och hämta en pall och försöka att stå på tå på pallen och byta till ett annat batteri. GalenMen det är inte så lätt när man knappt når upp, men skam den som ger dig.. Får väl skaffa mig en sambo som når längre upp än mig som kan hjälpa mig när min längd hindrar mig Skrattar

I em ska jag iväg och fira min som som fyller 15 senare i veckan med hans pappa och dottern. Tycker faktiskt att det är ganska skönt att vi kan umgås som vänner och fira sonen fast vi har varit skilda i så många år.

Önskar er alla en trevlig vilodag Kramas

Skogshumblan
1/19/14, 10:42 AM
#2

Sol, ja,det låter som en lycka att kunna skiljas som vänner. Önskar fler kunde göra så… Hoppas ni får en fin dag med,firandet!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1/19/14, 10:53 AM
#3

Skogshumlan. När vi skildes var det inte lätt. Men det är ju snart 14 år sen. Men vi har lärt oss att umgås med varandra för barnens skull.

Pagan
1/19/14, 11:37 AM
#4

Ja det låter ju som om Ni varit igång massor redan, Så nåt godmorgon kan man ju komma med nu då. Jag var seg i starten i dag och så tänker jag fortsätta dagen. har lite lakan att vika men annars så står det mig fritt att välja.

Ja det är inte alla som fixar att umgås efter skilsmässan, gott att ni är så pass goda vänner att Ni kan. Det skulle jag tro att barnen uppskattar.

Hoppas kalaset blir trevligt Sol och att du får det svettigt på judon Skogis🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1/19/14, 12:02 PM
#5

Sol, bra att ni ändå lyckats! Impad av Er som lyckas.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1/19/14, 8:43 PM
#6

Här har inte mycket hänt. Sovit länge fast att solen lyst. Tagit ett långt varmt bad och läst under tiden. Sitter nu och kämpar med mina räkningar  samtidigt som jag varvar med att läsa och skriva här inne och titta på tv!
I morgon är det ju dags för påfyllning i plånboken🙂, så det behövs ju skrivas upp lite grejor som måste köpas också!

Roligt att läsa att man kan vara vänner eller i alla fall uppträda civiliserat runt sina barn, det är tyvärr många barn som aldrig får se det i sitt liv.

Vakna av brandvarnare är verkligen ingen höjdare, jag trodde jag fick en hjärtinfarkt när det hände mig en gång strax efter att jag somnat! Det var inget varningspip utan full styrka direkt!!! Tror jag skrev om det här inne förut?!

Heja Humblan vad du är duktig!

Pagan, jag har sagt det innan och säger det igen, det är viktigt att vila om man skall orka med vardagen. Njut av din ledighet!

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
1/19/14, 10:04 PM
#7

Tack Stollan. dagen har varit slapp och skön. Lite middagsbestyr och tvätt men annars så. Å kvällen har varit lika skön 

Nu dags att tänka på refrängen om jag ska orka upp i ottan. Bilen står inte i garaget heller upptäckte jag nyss. Dotterns pojkvän tycker att det är vääääldigt smalt att köra in mellan dörrarna. Fnys! Kunde min breda opel ta sig in så kan min lilla Skoda utan minsta problem. ja, ja då vet jag att jag får skrapa rutor imon då för just nu är jag för trött att ändra på förhållanden.😴

Sov sött alla sköna, nya dag och ny vecka imon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: