Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 514 ggr
Pagan
1/15/14, 5:04 AM

15 januari 2014

Godmorgon alla goa!

Idag har vi onsdag och det har redan gått 15 dagar in på det nya året. hoppas Ni har sovit gott. Idag har jag lite möten på agendan. Sådana trista möten där man får se ut som om man lyssnar och i själva verket sitter och mediterar😉

Hoppas Ni får en skön dag. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
1/15/14, 10:22 AM
#1

God morgon!

Nu har verkligen vintern kommit till oss. Det snöar ju nästan varje dag nu. Har hunnit bli ett rejält vill täcke ute. Barnen är ju alla fall glada över att de får åka pulka. För min del betyder det att mitt jobb tar länge tid att utföra och att det blir bökigare. Så har som sagt lite delade tankar om att det är snö. Funderar

Idag har jag en ledig dag. Så funderar på att åka och handla lite vad det lider. Men är bara skönt att vara hemma och vara.. Så får bli lite senare under dagen. Kaffe tanten måste ju få sitt först Skrattar

Önskar er alla en bra dag i snöyran Kramas

Skogshumblan
1/15/14, 11:18 AM
#2

God middag. Är hemma i vabbträsk. Är yr av migränen som anföll från ingenstans igår så det blir lojt idag. Ska iväg på föreläsning/kurs ikväll och träffar både de jag jobbade med i höstas och de jag ska jobba med i vår. Blir kul! Ha en fortsatt bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[NeferNefer]
1/15/14, 2:38 PM
#3

God middag. Nu är det dags för dagens andra promenad! :-)

Tarotstollan
1/15/14, 7:18 PM
#4

Här har varit solsken och även snöflingor som yrt i luften, om de kom uppifrån eller träden vet jag inte. Har varit inne hela dagen och vilat min ömma nacke.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: