Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 525 ggr
Pagan
2014-01-14 05:04

14 januari

Godmorgon tisdag

Ny dag och nya möjligheter

Hoppas natten varit god och att du drömt sköna drömmar. Idag ska jag jobba som vanligt. Veckohandla måste jag få gjort för det gapar tomt i kyl och skafferi. Funderar på att laga kalops i dag. Var sugen på det redan då jag vaknade. 

Önskar dig en underbar dag🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2014-01-14 10:04
#1

God förmiddag. Är hemma med skruttan. Hon är förkyld och hängig så det blir ett par dagar hemma för att kurera. Ute singlar stora flingor ner och jag längtar efter att få springa någon mil eller så. Sedan i somras har jag längtat, lite tokig är jag allt. Ha en skön dag alla och Pagan, hoppas kalopsen blir god.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2014-01-14 19:37
#2

Själv har jag legat i sängen nästan hela dagen, vet inte om det var kylan i går men jag fick ont i den ens senan bak i nacken så jag har haft nack- och huvudvärk i dag. Är ju mycket bättre nu men känner mig som en sengångare i huvudet, allt jag skall göra går mycket saktare! Det blir som om hjärncellerna behöver mycket längre tid på sig för att kunna koppla vad det är jag tänker och agera därefter. Vet ju att det släpper men det är jobbigt medan det är så. Bara att skriva här tar dubbelt så lång tid då det blir mycket mera felstavningar och veta vilka knappar jag skall trycka på!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: