Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 700 ggr
Pagan
1/13/14, 5:00 AM

13 januari 2014

Godmorgon Godmorgon

Japp så var vi inne i en ny vecka igen. Måndag och massa gäsp😴

Har drömt men som vanligt glömt så fort jag vakande. Men det var lite yrsligt då klockan ringde. Vad ska Ni hitta på i dag?

Idag är det jobb som vanligt, sedan får jag se.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[NeferNefer]
1/13/14, 9:23 AM
#1

Morgon, morgon … mammaledigheten börjar så smått närma sig slutet. Tänker jag på just nu. Skulle vilja ta en promenad, men det ser så kallt ut där ute. Nå, vi får se. Vi är båda två ganska trötta så vi stannar nog inne ett tag till i alla fall.

Tarotstollan
1/13/14, 8:05 PM
#2

Här var det kallt, -6,3, låter inte så mycket men antagligen var det vinden som gjorde det så isande när jag var ute.  Eller också är det det att vi är så ovana vid kyla att det blev som en chock att komma ut i det "riktiga" vintervädret som gjorde att vi frös så mycket. Min promenadkompis och jag hade tänkt att gå en sväng men det blev en mycket kort sväng och dessutom hade vi två värmestopp! Nu har det gått upp till -4,8.

Just nu sitter jag och tinar upp med te och brödgåsar!
Ha en fortsatt trevlig måndag kväll och glöm inte "Det okända" i kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1/13/14, 8:30 PM
#3

Ja det är verkligen kallt ute nu. hu!! Har blivit bortskämd med plusgrader och det kommer väl ta ett tag innan kroppen vänjer sig. Ja vi hade väl runt -7, men det kändes som -20 i förmiddags. Blir till att leta rätt på bättre kläder.

Tack för påminnelsen om det okända, har missat i flera veckor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: