Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 728 ggr
Pagan
2014-01-09 05:05

Godmorgon 9 januari

Denna natt gick undan må jag säga. Känns som om jag nyss lade huvudet på kudden. 😴

Idag jobbdag och möten på agendan. Så jag får se till att pigga på mig. Ser ju inte vackert ut att sitta och gäspa halva dagen.

Gråväder och regn ute. Man får vara glad att vi inte har -40 som USA. men lite trist är det allt.

Hoppas du får fyllt dagen med lite trevligheter🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2014-01-09 11:32
#1

God förmiddag!

Nu har jag vaknat till och tänkte bege mig ut en sväng i grå vädret. Men vist ser det trist ut. 😕

Nu är det ju snart 20 dag knut och man ska dansa ut julen. Men jag har redan tagit bort allt. Kanske är så att man längtar efter att våren ska komma nu.. Men de pratar om att nu ska det komma vinter och snö.. Så än får man vänta innan det blir vår och allt ser så magiskt vackert ut..

Önskar er alla en bra dag med många nya erfarenheter som förhoppningsvis är goda. 🤗

Amandla
2014-01-09 16:12
#2

Ja jösses, hellre fem plusgrader resten av "vintern" än 40 minusgrader!! 

Jag har också tagit bort alla julsaker, känns tomt utan granen. Den stod så väldigt bra i hörnet där tv:n tidigare stått, men den slängde jag ut i juni och har inte saknat många minuter. Funderar på hur jag ska fylla upp hörnet bäst nu… bor såpass smått att det inte går för sig att ha några tomma hörn 😂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-01-09 18:05
#3

Vilken grådaskig regnig dag det varit!😕 Regnet har ju stått som spön i backen hela dagen!
Var tvungen att gå ut, bl.a. gå till F-kassan och anmäla högre hyra. Min promenadkompis som följde med ville inte ha någon paraply med den följden att hon var ju plaskblöt när vi kom dit ner. Sen hade hon ärenden att göra, så när vi äntligen kom hem efter varit ute i ca 5 timmar, så sa hon att det skvalpade i hennes kängor för att vattnet hade runnit från håret och jackan ner i dem!
Jag sa att hon fick skylla sig själv!😉 Hade sagt till henne säkert 10 ggr under vägen ner till centrum att vi kunde gå in och köpa ett paraply men nej hon skulle inget ha!
Envisa människor får skylla sig själva!😃
Nu är det skönt att vara inne i värmen med torra kläder på sig (mina var bara fuktiga) och en stor kopp med te jämte sig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2014-01-09 22:11
#4

God kväll på er!

Veckans längsta jobbdag idag och dessutom haft jouren. Endast ett ärende kom, men det tar sin lilla tid det med. Ska sova nu så jag orkar med morgondagen

//Fridelfina

 
 

Upp till toppen
Annons: