Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 668 ggr
Pagan
2014-01-06 12:44

God trettondag Jul

Japp måndag fast söndag. 

Hoppas Ni sovit gott och njuter av ledigheten, Ni som inte jobbar. Sista dagen på semestern för mig. Det har gått undan minsann.

Nu är det dags att inta vardagen igen. På gott och ont.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2014-01-06 13:16
#1

Känns som att jag knappt är vaken fast jag sovit bortemot elva timmar i natt. Var i Göteborg över dagen igår, åkte hemifrån halv sju och kom hem strax före midnatt… Var där för att kolla på hundutställning och i synnerhet på toypudelhanarna, såg en som såg riktigt fin ut så han kan bli aktuell som pappa när Daisy ska ha valpar 😃

Sen blev det förstås lite shopping, prat med kompisar och fika. Efter det åkte jag hem till en underbar vän och uppvaktade henne på födelsedagen ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-01-06 19:22
#2

Gick och lade mig redan kl. 2 i natt!😮 Ja, det var tidigt för mig! Sov ända till kl. 14 då en kompis ringde och väckte mig. Vi pratade en stund och sen somnade jag om!
Vakande 16.30, kan undra om det har med det "fina" vädret att göra att jag är så extra mycket trött?! Jag har ingen lust att göra någonting, inte ens gå ut och gå!
Har satt på mat nu i alla fall och sen blir det tv för hela kvällen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2014-01-06 19:38
#3

Här har det varit lunga gatan, sov till halv 11, har diskat och plockat ner julen i lådan. Var sen med familjen och handlade på ICA och har nu ätit en "mack-middag" 😎 vem orkar laga mat en sån här slappardag!

Går och testar mina nya skor, känns bra. Tur det för de är de dyraste par skor jag nånsin köpt… 1875 kr! Usch, vad det ser idiotiskt ut när jag skriver beloppet, måtte de hålla i minst 10 år!!! 🥵 Men de är vackra och förhoppningsvis av mycket god kvalitet, modellen är http://knulp.se/think-shoes-denk-786-schwarz/#1

I morgon är det jobb som gäller och när dagen är slut har jag haft ett så stort fokus att jag skrivit klart utredningen efter nybesöket och att jag även har hur hunnit skriva klart minst 3 andra utredningar! I LoA-anda!

Önskar er en skön dag i morn!

 
 

Upp till toppen
Annons: