Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 881 ggr
[Sol69]
2014-01-04 10:02

4 Januari 2014

God morgon!

Solen skiner ute och det ser ut att bli en fin dag efter att det regnat i natt.Men inte en gnutta snö alls. Känns inte som om det skulle vara vinter ute..

Idag blir det lite fixa hemma och sen handla lite. Skåps andemusen har varit i farten igen,, Förstår inte mycket denna ande mus kan äta varje dag. Blir ju tomt i skåpen Gapskrattar

Annars blir det en lugn dag som går i vilans tecken..

Önskar er alla en bra lördag..Kramas

Annons:
Skogshumblan
2014-01-04 10:33
#1

God förmiddag Sol. Haha skåpsandemus var bra, den snor jag! Har nog ett slukhål i min kyl för det är ofta tomt… Kan också vara det där svarta hålet i min sons mage som ligger bakom… Idag blir det väl lite plock och så. Blir ett pass judo/ ju jutsu också. Känns himla kul att komma igång med det igen! Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2014-01-04 11:45
#2

Goddagens😃

Ja det finns nog sådan andemus i mina skåp också. En liten norpan i farten.

Idag ska även jag fylla dagen med massa plock och stök. I afton ska jag ha familjen här på middag igen. En efterlängtad kycklingrätt ska serveras. Special order sas.

Här lyser inte en gnutta sol, bara mer regn och ännu mera regn. Känns långt ifrån som vinter.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2014-01-04 19:39
#3

Samma tråkiga regnande här också. Har bara tagit det lugnt idag, bara plockat lite med småsaker.
Skall strax plocka ihop lite rester så jag får något i magen. Känns skönt att slippa ställa sig och laga full middag, det tar sådan tid.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: