Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 620 ggr
Pagan
1/3/14, 10:23 AM

Godmorgon 3 januari

Halloj alla sköna. 

Hoppas Ni sovit gott. Många är väl på jobbet och har vaknat för lääänge sedan.

jag har varit ute på morgonpromenixen, vädret är gråtungt men det är uppehåll. Nu ska jag ta och göra en go frukost och slappa runt lite. Blir väl en sväng till mataffären under dagen. Ikväll ska jag ha familjen här på middag så jag behöver komplettera lite.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
fridelfina
1/3/14, 3:03 PM
#1

Uppe med tuppen, men bara för att köra maken till jobbet, själv har jag semester! Har varit med sonen hos frisören, köpte kaninmat och gjort en grön smoothie som står i kylskåpet. Ska strax packa in lite grovsopor i bilen och sen åka och kasta innan jag hämtar maken på jobbet. Är så himla trött att jag inte vet vad jag ska göra, vill smälla i mig ett ton godis känns det som…. Nä, tjillevippen på er! 👍

 
 

Pagan
1/3/14, 4:29 PM
#2

Ja det var ju inte mycket till semester det Fridelfina. Din stackare. Själv har jag det så gott att jag nästan skäms.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
1/3/14, 9:15 PM
#3

Nä, och det är konstigt för mina lediga dagar ser alltid ut på detta viset! Undrar om jag också har ADHD och måste vara aktiv för att inte slockna??? För det är så det blir, jag blir passiv och vill bara sova om jag inte har saker för mig…

 
 

Tarotstollan
1/3/14, 9:42 PM
#4

Fridelfina, du kanske behöver sova, försök att sova lite extra när du har tid och möjlighet så märker du om tröttheten släpper, annars kanske du behöver kolla det hos läkaren.
Pagan, skönt att du fortfarande kan ta det lugnt!

Här har det ösregnat hela dagen, urtrist då jag ville titta på stjärnfall!

Var nere på "shopen" och delade ut mitt hembakade bröd! Glada miner och massor av kramar och tjhoohoo!🙂
Känns konstigt och tomt där nere nu när man vet att de skall slå igen, att de flyttar till Svenljunga hjälper inte oss här men det kanske blir närmre för andra, Pagan kanske?!
Handlade lite grönsaker och nu sitter jag och väntar på att min potatisgratäng skall bli klar i ugnen. "Tröstar" mig med lite glögg under tiden!😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
1/3/14, 9:50 PM
#5

Det kanske är så helt enkelt, Tarotstollan! 🤦‍♂️

Min önskedröm är faktiskt en vecka på kloster typ retreat, i tystnad och i vila mellan en och annan rutinmässig syssla som måltid, meditation, yoga eller vad det nu kan vara man sysslar med på sånt retreat? 😇

 
 

Tarotstollan
1/3/14, 10:11 PM
#6

Ja, det vore skönt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
1/3/14, 10:32 PM
#7

Ja det är en önskedröm för mig oxå Tror kanske Jag har längre till Svenljunga Stollan Å man kan ju undra om det kommer gå bra för dem där. Har ju avfolkats på senare år om jag fattat det rätt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
1/3/14, 10:37 PM
#8

Ja, jag misstänker att det inte blir så långvarigt där, men men hoppas att vi har fel!
Det är ju en ny ägare också, så vem vet vad han hittar på, fast han har ju sagt att mediumsen skall styra och sköta det där ute!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1/3/14, 11:10 PM
#9

Fridelfina att ta hand om sig själv å ta sig egen tid utan dåligt samvete tar sin tid. Men då mamma mår bra så mår alla bra. Nåt som jag tagit lärdom av

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: