Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 689 ggr
Pagan
2014-01-02 11:55

2 januari 2014

Godmiddag! 

Här har sovits en massa kan jag säga. Gott! Har lurvat runt i slapparbyxor och ljudboken i öronen och njutit av en lång skön frukost. Nu ska jag se om jag ska ta mig för något mer praktiskt, som att städa garaget kanske…..hm, jag ska bara…..😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2014-01-02 15:46
#1

God eftermiddag. Pagan, lät välbehövligt. Hoppas du får mersmak på't ;) Har kört "nytta, nöje och nödvändigt ont" idag. Lekt med barnen = nöje, städat och tvättat lite= nytta och det sista var ju då akutlagning av plomb som ramlat ut. Blir rotfyllning men först ska infektionen hävas. Blev erbjuden ett 5-6 v vick på dagis. Det tackar man ju inte nej till så arbetslöshet-up yours! Känner att det börjar bra det här året. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2014-01-02 16:45
#2

Härligt Skogis, heja heja, 2014 here I come😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2014-01-02 17:44
#3

Pagan tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2014-01-02 19:32
#4

Skönt att kunna ta det riktigt lugnt och slappa av, när man är ledig Pagan.🙂
Bra att du får lite vick emellanåt Humblan men den där plomben lät inget vidare!😮

Själv har jag sovit länge. Hade planer på att gå till bibban idag men jag slapp, det gick att låna om alltihopa! Skönt, för det ösregnar ute!
I stället har jag påbörjat ett brödbak, har ju lovat folk hembakat bröd men jag varken han eller orkade innan jul, så nu har det äntligen blivit av. Får väl gå ut i morgon och dela ut det till de som vill ha!
Håller också på att koka risgrynsgröt, det första för i år och denna julhelgen eller vad man skall kalla det?!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2014-01-02 19:38
#5

Har semester idag och i morgon. Dagens sysslor har varit många, och jag är nöjd med det. Varit i stan med dotter och köpt kängor (inte på rea), produkter från Body Shop och 3 blusar/tröjor (allt på rea) och på så sätt tömt mitt konto rätt ordentligt! Hyschar Säg inte nåt till maken….

Dotter var lite mer sparsam i sitt shoppande.

Har lagat middag när jag kom hem och är nu så trött att jag borde ta tillfället i akt och gå och lägga mig, men då lär jag ju vakna kl 03 och det vet jag inte om jag har lust med… 😴

 
 

Upp till toppen
Annons: