Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 570 ggr
Pagan
1/1/14, 5:34 PM

1/1 2014 goderafton

Godkväll på er

Hoppas Ni fått en skön start på 2014 och att Ni fått sova gott och slappat mycket  idag.

Här är det just nu lugna gatan efter en sen och trevlig afton igår och en massa besök här under dagen idag. Nu ska jag slappa resten av dagen och hoppas de visar någon gammal skön repris på Tv som man kan slumra lite till🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
1/1/14, 6:54 PM
#1

Ja då, här har det varit lugnt. Kom hem i natt strax efter 1, ätit gott och druckit gott😉!
Tog mig några muggar te och en macka och sen satte jag mig att titta på tv och var inne här lite också. Gick och lade mig vid 6 och kunde inte somna, klockan var över 9 när jag äntligen domnade bort. Vaknade vid 15 och sen gick jag ut en sväng till affären.

Sitter just nu och äter hemlagad pizza!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1/1/14, 7:43 PM
#2

Chill Stollan, låter himla gott. Jag ser just nu på Fringe. En rätt spännande serie. Fortfarande proppmätt efter i går så jag har ätit rätt lätt mat här i dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1/1/14, 7:48 PM
#3

God kväll Jodå året fick en milt sagt spännande början. Känns spännande att ha ett helt år som ligger orört framför oss. Önskar oss alla bästa lycka under året. Och en fortsatt fin kväll.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: