Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1204 ggr
Amandla
2013-12-31 11:28

God nyårsafton!

En Tvåan i duschen här, jag vid datorn, Ettan och vovvarna ligger i en hög och sover. Lugnt och stilla, med andra ord 🙂

Gott Nytt År på er! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[NeferNefer]
2013-12-31 11:49
#1

Gott nytt år ✨🌈🌛☀️🤗

fridelfina
2013-12-31 12:30
#2

Gott slut och Gott nytt År till mig och till er alla!

Drog ett kort för det kommande året och fick Solen IXX

Ett bra år där jag kommer att stå rakryggad med min krona stadigt på hjässan och sola mig i ljuset som bryter mörkret och det känns tryggt i min kärleksrelation (!?).

På kortet är det en älg (eller hjort?) som bär Solen i sin krona och mörkret bryts av solens strålar. Fjärilar och en skalbagge flyger i luften och en pojke och flicka dansar i en yster dans hållandes varandras händer och en tupp ser på när en höna pickar i gräset…

 
 

Pagan
2013-12-31 12:36
#3

Gott Nytt År 🍸 😃

Jag fick Kung i svärd som årets kort.

Ett år som har med handlingskraft, avtal och kontrakt att göra. Makt, beslutsamhet och målinriktad. Japp det låter klart bra!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pysslan
2013-12-31 12:49
#4

Gott Nytt År 🌺

🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Tarotstollan
2013-12-31 16:19
#5

Skall strax dra alla mina kort för nästa år. Skall dessutom dra kort för Januari månad och får väl då också dra ett kort för 2014!

Väldigt mycket att göra så här sista dagen på året!😉😃

Fast de andra korten drar jag senare i kväll / natt när jag kommer hem efter firandet. Känns kul att vara bortbjuden men samtidigt har jag dåligt samvete för att lämna djuren ensamma när det blir sådant oväsen senare!

Fast ärligt talat har det varit ovanligt tyst med smällandet innan nu i dag då jag hört en och annan knall. Undrar om folk har mindre pengar att lägga på smällare och bomber eller om de fått upp ögonen för hur farligt och giftigt det är egentligen!
Jag kan ju alltid hoppas att det är så!

GOTT NYTT ÅR!🥳🍸🎈🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-12-31 16:34
#6

Här är det märkbart mindre raketer/smällare i år. Det har minskat sakta men säkert de senaste åren men nu märker jag stor skillnad. Underbart!! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
2013-12-31 17:24
#7

Ja här har jag inte hört något alls. Fler som kör med lyktor kanske? 

Rislyktor

Inte många timmar kvar av 2013. Känns lite magiskt just nu. Har en skön känsla i magen.

Hoppas Ni får en skön och härlig afton och att 2014 får en bra start. Nyårsläggningen gör jag imorgon tror jag. EN riktigt stor och vid stjärna, som kan förtälja det mesta om kommande år.

Tjoo hoo Gott Nytt År!!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Challa86
2014-01-01 01:06
#8

Gott nytt år~
Ska dra ett kort imorgon för att se vad jag kan förvänta mig av 2014. 
Hoppas ni alla haft en fin dag och får en wonderful början på det nya året  <3

challameow.wordpress.com 

Upp till toppen
Annons: