Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 629 ggr
Skogshumblan
12/29/13, 8:26 AM

God 29 december

God morgon alla fina. Hoppas ni haft en skön natt och vaknar pigga. Jag har haft en bra natt, pusselbitar har fallit på plats. Städmanin ska få fortsätta idag och i eftermiddag ska jag ner,och köra mitt första judopass på alldeles för länge. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
fridelfina
12/29/13, 9:13 AM
#1

Oj, Judo så här helt plötsligt på morgonkvisten! 😉 

Skojar bara, det är skönt med vad för träning man tar sig för, själv saknar jag min yoga…. Behöver gruppträning för att det ska bli av och judo är väl kanske inte nåt man gör hemma på kammarn heller?

Huserar själv i tvättstugan så här i arla morgonstund som vanligt på söndagar. Förkylningen bättre, men segare snuva… 🤤

Ha en fin söndag, den sista år 2013!

 
 

Skogshumblan
12/29/13, 9:31 AM
#2

Fridelfinaste du, krya på dig! Nja judon blir i eftermiddag, annars är träning före frukost min melodi, iaf om det låter sig göras.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
12/29/13, 12:13 PM
#3

Goddagens på er

Krya på dig Fridelfina. Långa förkylningar nu för tiden. Kanel och honung kanske? Har du läst vad Ians skriver inne på AB?

Kung fu fighting SKogis, fullt ös, En annan har ju fullt sjå bara med stavarna. Borde också ta itu med min yoga. Lätt att slappa till det då man varit ledig.

Ja, idag ska jag väl ta tag i tvättberget. Kan nog inte skjuta upp det längre, suck!😴

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
12/29/13, 2:00 PM
#4

Här ska också tränas idag! Mina ligga i soffan och vila-muskler behöver det. Träna på att vila, alltså. Jag är sjuk, vaknade med lätt feber och ont i öron/hals/bihålor 😮Så typiskt för jag skulle varit med i ett demonstrationståg idag, Karlstad för mångfald, mot rasism. Det ser ju trevligt ut för dem som var på plats:

http://nwt.se/karlstad/article1454765.ece


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
12/29/13, 3:39 PM
#5

Krya på dig Amandla! Här vart det en promenad i solsken! Och så köpte jag en ny familjeväggkalender 2014. Drack en tropicanajuice och en chokladboll också, det var jag värd! 😇

 
 

Tarotstollan
12/29/13, 7:52 PM
#6

Mulet och regn + 5,3.
För mig är det tvärtom, jag måste vila efter mina workout pass med städningen innan jul! Kan inte fatta att jag skall behöva ha så ont efter städning men å andra sidan det var inte lite det jag hade att städa!😞
I dag har jag i alla fall tagit hand om en jättedisk och fixat lite mat, så det är mer att diska nu! Att det aldrig tar slut någon gång!
Kanske skulle skaffa mig en Hubbot som tog hand om disk och städning åt mig!😉
Ha en fortsatt bra söndag kväll!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: