Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 602 ggr
Pagan
2013-12-27 10:56

Godmorgon 27 december

Godmorgon på er

Ja så var det vardag igen då. Ingen röd dag i kalendern, men jag är ledig ett par dagar till.

Behöver lite tillskott i kyl och frys så lite matinköp måste göras under dagen. Ska få hit folk på middag i afton och de måste ju få lite mat i magen.

Vad ska Ni fylla dagen med?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-12-27 11:05
#1

God morgon. Pagan, låter som du har en trevlig kväll framför dig. Har nyss lämnat iväg sonen till en kompis. Blir visst mer lek med annan kompis i eftermiddag. Det är en glädje för mig att han har vänner! Svärmor fyller år i dag så det blir en sväng dit och gratta henne också. Sen är det ju alla de där "borde", "skulle ha" och "måste" men de får ta det lite lugnt ;) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-12-27 11:08
#2

ja du. borde ha, skulle ha, måste….De försvinner inte, men i bland får de ställa sig och vänta på sin tur. Jag har semester!! Så jag försöker trycka tillbaka den lille fule som sitter på axeln och är uppkäftig😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-12-27 11:25
#3

Ush ja, de där hemska monstrena får allt hyfsa till sig ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-12-27 13:32
#4

Ja, vanlig fredag och med det vanliga sysslor. För min del innebär det tvättdag, mitt julpåslakan går med i dag! Tycker inte det var längesedan jag lade i det men nu var det dags att byta. Lägger i ett rött med vita prickar på i stället, så lite jul är det ju fortfarande!🙂

Sen efter att tvätten är torr, hoppas jag att jag hinner ut en stund i affärerna. Det är ju rea och det finns en del grejer som jag är på jakt efter, hatar dessutom att prova så jag hoppas att jag skall slippa det! Är ju inte ens säkert att det finns något kvar när jag äntligen får tummen ur!
Min promenad kompis ville dessutom träffas, så jag skall se om det går att "slå två flugor i en smäll", brukar vara dålig på att få ihop flera saker samtidigt!
Vädret är hyfsat just nu, uppehåll och molnigt + 3,6.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-12-27 21:52
#5

Fyllde dagen med socialt arbete, beslutsfattande, utbetalande och dokumentation, mest de senare dock. Jo, hämtade ju lite gratis matvaror på ICA som vi fått i gåva då vi handlat för mer än 2000 kr i nov. Tjänade in 111 kr och så bonus på de´rå!

Bättre i förkylningen idag och skönt att det bara var en dag att arbeta denna vecka!

Ses en annan dag!

 
 

Pagan
2013-12-28 13:37
#6

Vad gott att du kryat på dig Fridelfina.🤗

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: