Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 631 ggr
Pagan
2013-12-26 12:21

Annandagen 26 december

Goddagens alla tarottokar🙂

Har Ni varit på mellandagsrean? Pratade nyss med en vän som varit på NetonNet och Media Markt. Smått hysteriskt efter vad jag förstår. Men vill man ha saker till lägre pris så får man ju passa på.

Bättre väder här i dag så morgonpromenaden blev av. Nu ska jag laga till lite lunch.

Hoppas Ni får en skön dag vad Ni är fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-12-26 13:32
#1

God annandag! Nej, jag har inte varit på någon rea, jag har sovit… runt elva timmar och det var välbehövligt. Fast jag kanske ska ta mig en tur till stan? 🤔


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
2013-12-26 17:31
#2

Ingen rea här heller, ligger hemma och är sjuk!!! 😴

Fick förkylning i julklapp av chefen…. Nä, kanske inte, eller?? Hon var sjuk förra veckan och var bara hemma 2 dagar, så jo, det var nog därifrån snuvbacillerna kom tror jag… Det är typ evigheter sen jag var sjuk så det är så synd om mig!

Får se om jag orkar jobba i morgon eller om jag blir hemma en dag till och går på måndag först?

 
 

Tarotstollan
2013-12-26 21:07
#3

På sätt och vis har jag varit på Mellandagsrea!😉
Fick en fin länk av Fridelfina till Vattumannens Tarot-Orakelrea!
Dit borde ni titta in, tycker jag!👍😃
Jag har beställt kan jag väl säga, vågar inte säga vad och för hur mycket😉😞!
Det tar vi sen, om och när jag vet om jag får det!

Jag slår dig Amandla i timmar sömn, här blev det 13 timmar! Kan bara skylla på att jag knappt sovit något den sista veckan, ca 4-5 timmar per kväll! Den andra tiden har jag plockat och städat.
Nu värker det i muskler jag inte ens visste jag hade!

Fridelfina krya på dig!🎈

Det är många som är förkylda nu och jag hoppas verkligen inte att min mamma smittade mig nu i julhelgen.
I dag har det varit mulet och duggregn med jämna mellanrum, var ute en sväng och handlade lite vanlig mat och en TV-tidning.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-12-27 21:31
#4

Jobb blev det! Så det är bättre och bättre iallafall 👍

 
 

Upp till toppen
Annons: