Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 874 ggr
Pagan
2013-12-12 05:04

Godmorgon 12 december

Godmorgon godmorgon

Hoppas Ni sovit gott. Redan torsdag i dag och planerna inför Lucia går på högvarv antar jag. Just nu har vi plusgrader och regn här så det känns mer som en morgon i september. 

Hoppas dagen fylls med trevligheter vad Ni än hittar på. Jag ska först jobba, sedan står det mig fritt att välja sysselsättning. Får se vad jag hittar på.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-12-12 05:17
#1

Morn morrn! Idag blir det fullt ös hela dagen. Jobb följt av luciafirande på doteras förskola. Men det blir trevligt har jag bestämt! Ha en riktigt fin torsdag vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-12-12 11:21
#2

Goddagens! Jag har sovit mer än tio timmar inatt, det var skönt 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-12-12 20:57
#3

Sovit bra också i natt. Har fortsatt med städningen och har dammsugit av de mattor som jag skall tvätta i morgon. Inte värt att ta med för mycket katthår och gräs osv. risken är att maskinerna stannar och då står jag där och skäms eftersom ingen reparatör finns förrän på måndag! Dessutom är det fulltecknade tvätt pass hela helgen så det är ju inte snällt mot dem som skall tvätta efter mig!😛
En undran, när man äntligen tar sig tid för att sätta i gång och verkligen storstäda, varför skall alla människor som inte hör av sig i vanliga fall ringa då? Eller även andra människor som brukar ringa,  ringa just då precis när man skall sätta på dammsugaren?!
Alla kan väl inte vara synska och vilja förstöra mina försök till städning?😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-12-12 22:53
#4

God kväll på er..

Nu börjar det bli sent.. Så tänkte bara slinka in och säga god natt åt er alla 😴

Hoppas ni är laddade inför lucia och fredagen den trettonde 😃

Upp till toppen
Annons: