Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 599 ggr
Pagan
12/10/13, 5:02 AM

Godmorgon 10 december

Godmorgon Tisdag

Oj i dag var det svårt att vakna minsann. Så gott det var att ligga kvar i sängvärmen. Men klockan var envisare än jag och det var bara att kliva upp och gäspa!

På agendan står julfrukost med jobbet. Så det ska ju bli najs. Alltid trevligare att ha nåt kuligt att se fram emot.

Hoppas er dag blir trevlig, vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
12/10/13, 5:14 AM
#1

God morgon! Pagan, hoppas du får en trevlig frukost och dag idag. Själv ska jag masa mig upp strax och sätta igång dagen. Jag ser fram mot eftermiddagens fikastund hos en go vän. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
12/10/13, 11:26 AM
#2

Morning! Jag har fastedag idag och är störthungrig just nu. Vid 19-snåret får jag äta middag, tills dess blir det vatten och någon mugg kaffe. Men jag överlever, det är jag helt övertygad om 😎


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elena-Maria
12/10/13, 11:48 AM
#3

Ska åka in till universitetet på föreläsning. Är dock inte det minsta sugen eftersom det inte varit särskilt givande de senaste veckorna… Känns som slöseri med tid. Längtar tills jag får åka hem igen ;)

Ha en fin dag alla!

Fred och god växt!

[Sol69]
12/10/13, 3:45 PM
#4

Nu har jag varit och handlat och det måste vara en rolig syn för gudarna Gapskrattar

Först får man klättra som en apa för att få tag i det som står längst upp och sen får man häva sig ned i kylboxarna så att benen står rakt ut  luften och man visar bara baken åt alla Galen

Och när det inte finns något att klättra på så får man springa runt och be andra hjälpa till så man kan få hem det man har tänkt sig Gapskrattar

hypnotized emoticon

Funderar på om jag ska ta med mig en pall nästa gång jag handlar Gapskrattar

Amandla
12/10/13, 3:52 PM
#5

Jag brukar skicka sönerna att handla, den ene är 195 cm och den andre är 197 cm 😃fast jag räcker ganska bra själv också, är 172 cm. Hur lång är du, Sol?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
12/10/13, 4:01 PM
#6

Jag är bara 157 lång 🙂

Annons:
Amandla
12/10/13, 4:48 PM
#7

Du har ju närmare när du ska knyta skorna 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
12/10/13, 4:53 PM
#8

Ja det är ju så.. då är det inte långt ned. Men de kunde ju ha pallar i affärerna eller inte ha sakerna så man inte når dem 🥵

Måste ju se komiskt ut när jag handlar 😂

Amandla
12/10/13, 4:55 PM
#9

Vet inte vilket jag tycker är värst, affärer med för höga hyllor eller för långa gångar (med lägre hyllor) 😛Om jag får vara självisk så ogillar jag att behöva gå flera kilometer inne i affärerna för att få tag på det jag ska ha, vissa affärer i min stad undviker jag helst helt och hållet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
12/10/13, 4:57 PM
#10

De gör ju affärerna så du får gå förbi allt för att du ska köpa lite mjölk.. och sen hoppas de att du ska handla allt annat också 🙂

Amandla
12/10/13, 5:00 PM
#11

Fast jag funkar inte så, jag blir bara förbaskad och går därifrån 😈


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
12/10/13, 5:16 PM
#12

Det känner jag igen.. Jag brukar ta den minsta affären om jag ska ha lite.. inte åka till Maxi det tar ju evigheter bara att gå igenom för ett par liter mjölk 😃

Skogshumblan
12/10/13, 5:30 PM
#13

Sol, jag har samma problem med mina 160. Men jag såg en grej på fejan om att Gud låter saker växa tills de är perfekta, vissa av oss blir det fortare än andra ;D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
12/10/13, 5:35 PM
#14

De va ju underbara ord.. De ska jag komma ihåg 😂

Så jag behövde inte mer än 157 för att bli perfekt 😎

Vissa behöver 189 för att lyckas 😂

Skogshumblan
12/10/13, 6:14 PM
#15

Eller hur Sol?! Liten men naggande god ;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
12/10/13, 6:15 PM
#16

😃Ja det är vi det 😃

Pagan
12/10/13, 8:10 PM
#17

hahaha ja så kan man ju se det😂Då fick jag vänta lite längre då, till mina 170 cm. Men å andra sidan så hann Gud ju finslipa det sista innan han var helt nöjd. Vissa små har han ju bara till att öva på.😛

Julfrukosten var himla god. Tror inte det fattades nåt. Blev hungrig först runt 19.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
12/10/13, 8:13 PM
#18

😎 Ja vi är ju unik 😂

Tarotstollan
12/10/13, 9:11 PM
#19

Ja, här är en kortis till 1.61 ungefär. Jag brukar be långa karlar om hjälp i affären, då växer deras självförtroende😉!

Har varit ute en sväng i snöslasket och halkan, höll på att lägga mig en gång men jag klarade mig! 😮
Ja, det händer inte så mycket på denna fronten, jag håller fortfarande på att städa😕!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: