Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 683 ggr
Tarotstollan
2013-12-05 17:59

Torsdag 5 December 2013.

Vilket väder jag har idag, halv storm och ösregn!☔️

Var tvungen att gå ut ett ärende och jag han bli plaskblöt under den tiden, parasollen gjorde inte mycket nytta kan jag säga. Kunde nästan använt den som flygskärm.
Det var skönt att komma hem och in i värmen, skall dricka en massa varmt te nu och dels pigga upp mig och dels tina upp mig!😃

Hoppas att ni har det bra allihopa!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Skogshumblan
2013-12-05 18:03
#1

God kväll. Ligger nerbäddad i sängen och hoppas att Sven drar fram varsamt. Hua för det som utlovats! Ha en fin kväll och håll er inne!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Farwuq
2013-12-05 18:13
#2

Storm klass 3 här hos mig.

👍🥶☔️

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tarotstollan
2013-12-05 19:02
#3

Ja, jag får nog sätta mig och titta på nyheterna och vädret framför allt! Har helt missat detta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-12-05 22:42
#4

Här blåser det, men ännu inte storm tror jag, eller så blåser stormern på andra sidan…

Ja, i morgon bitti gäller det att kvasta till jobbet i tid så att jag inte blir försenad. Det tog ca 1 tim och 50 minuter hem idag istället för 1 tim och 5 min…. och då var det inte nån storm ens, så vem vet hur lång resväg vi får i morgon?

Trött är jag, och ber universum om stort fokus för det är så många lösa trådar på jobbet att jag börjar tappa greppet! I sann LoA-anda säger jag: Jag har kontroll och jag har fokus så att rätt uppgifter blir gjorda i rätt tid!!

Tjingeling och sov gott tarotvänner!

 
 

Tarotstollan
2013-12-05 23:17
#5

Här blåser det full snöstorm just nu och ljuset blinkar i ett. Öppnade balkongdörren och katterna bara ryggade baklänges! Fönstren på andra sidan huset är precis igensnöade och jag ser knappt ut genom dem, det har jag aldrig varit med om under dessa 19 år jag bott här!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: