Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 587 ggr
Elena-Maria
2013-12-01 10:38

Godmorgon 1 december

1 december!

Idag blir det lussekatter och pepparkakor! Soligt är det och ingen snö så långt ögat kan nå.

Ha en fin dag alla!

Fred och god växt!

Annons:
Pagan
2013-12-01 14:47
#1

Japp pepparkakor och adventsmys även här. Familjen hit på middag senare. Kycklinggryta är beställd av mellansonen så den puttrar på spisen. Hoppas den snart är klar så den får svalna innan jag börjar bearbeta den.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-12-01 19:44
#2

Soligt och fint här, inte precis någon julstämning då snön lyser med sin frånvaro! Inte några lussekatter eller pepparkakor heller😕!
Plockat vidare i städningen, får ta mina fönster i morgon i stället.
Ringt till 2 kompisar och pratat bort nästan 2 timmar, det blir dyra telefonräkningar!😮
Skall fixa mig lite att äta nu innan "Allt för Sverige" börjar, efter blir det inte mycket gjort för det blir tv hela kvällen ser jag. "Äkta människor" kör i gång med ny säsong med start ikväll och sen finns det säkert mer som jag "måste" se😉!

Ha en fortsatt trevlig 1:a Advent!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-12-01 19:49
#3

God kväll på er.

Snart är första advent till ändå. Men jag har inte firat något för det har varit min jobbhelg så ingen tid över till sånt..

Men det har faktiskt varit 10 grader varmt ute. så hade det inte blåst så förfärligt hade det varit riktigt skönt ute..

Men nu blir det nog lite tv för min del tror jag.. 😃

Ha det så bra resten av kvällen 🤗

Upp till toppen
Annons: