Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 668 ggr
Pagan
11/30/13, 12:02 PM

Goddagens 30 november

Goddag lördag 

Sista dagen i november. Imorgon 1.a advent. Ja tjena vad det känns overkligt. Här är det gråtrist med regn. Visserligen plusgrader då, men liiite trist är det allt. Morgonpromenaden blev blöt in på skinnet. Idag inga stora planer. Dottern vill till IKEA. Vi får se om jag lyckas avstyra det🙂

Annars blir det väl lite plock och struktur på hemmets alla grejer som lyckas förvilla sig bort på främmande platser.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
11/30/13, 1:46 PM
#1

God eftermiddag..

Tänkte jag skulle skriva några rader innan jag far till jobbet..

Allt är klart till advent men är inte samma charm som när barnen var små och jag hade en partner att dela julen med. Nu är det mera för det skall vara så än för att det är mysigt.. Vid såna stunder saknar jag en man som jag kan dela vardagen med.. 🤐

Men har i alla fall köpt var sin choklad julkalender åt barnen det har blivit en tradition att de ska ha en sån .. fast de är stora nu.. 😃

Nää dags att fixa i ordning sig till jobbet..

Ha en mysig lördag… 🤗

[NeferNefer]
11/30/13, 2:24 PM
#2

God middag. Ska försöka få ut familjen att handla lite behövliga grejer, men det var värst vad sega alla är! 😴

Pagan
11/30/13, 3:16 PM
#3

Hahaha ja så är det nog nefer, vi skulle väl alla behöva en energiboost så här i mörkertiden. jag har sluppit IKEA, tack o lov för pojkvänner. Jag har slappat runt, gjort lite recond och smörjt in mig med kockosolja. Luktar som en utlandsresenär. Plockat och fått i ordning lite i pärmarna. Nu ska det fortsätta slappas innan det är dags att ta itu med dagens middag. Fläsk och löksås ska det bli.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Vander-sten
11/30/13, 3:24 PM
#4

Trevlig Helg!

Ja det sägs dem bjuder på Julbord på Ikea 😉

AVAAZ.org - The World in Action

Var med och stötta du också, en insats för världen.

Elena-Maria
11/30/13, 4:31 PM
#5

Go' kväll!

Tillbringat dagen på Ikea, så ikväll ska det organiseras i klädkammaren. Ljusstakarna ska nog fram också när jag tänker efter 😉

Fridens liljor!

Fred och god växt!

Tarotstollan
11/30/13, 9:43 PM
#6

Tråkig lördag. Det blev inga putsade fönster idag, vaknade med värk i nacken och huvudet så jag fick ställa in allt jobbigt. Får se hur jag skall göra i morgon, det känns lite fel att putsa fönster på en söndag. Fast jag vill ju ha upp mina stjärnor🤔✨
Har i alla fall fått duschat de flesta krukväxterna och det kan jag ju fortsätta med tills alla är rena och fräscha, det är inget som är tungt eller stör grannarna.

Ha en fortsatt trevlig lördag!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: