Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 683 ggr
Pagan
11/28/13, 5:02 AM

Godmorgon 28 november

Torsdag hela dagen. Godmorgon godmorgon. Här har vi plusgrader och regn. Inte vidare upplyftande väder mao. Efter jobbet blir det en tripp till Ullared. Har en dotter som har bestämt sig och inga ursäkter har hjälpt. Så då får det bli så då. Livet är fullt av kompromisser minsann.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
11/28/13, 10:27 AM
#1

God förmiddag..

Här är det soligt men rejält blåsigt. Så man får verkligen hålla i hatten. Är glad att jag slipper att åka över slätten till jobbet. För risken är att bilen är som en liten vante i vinden..

Blir en ganska lugn dag. Bäst att vila så man orkar med jobb helgen och det man måste göra samtidigt. Men ska väl ta en sväng och handla vad det lider. Fast har inte bråttom idag.. 😃

Önskar er alla en underbar torsdag.. 🤗

Amandla
11/28/13, 9:02 PM
#2

Godkväll! Idag har jag träffat både min ledsagarperson och min kontaktperson, inte meningen men jag lyckades dubbelboka mig 🤪Som tur var gick det att styra upp med någon timme mindre för den förstnämnda, skönt att hon är lite mer flexibel än den sistnämnda 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
11/28/13, 9:18 PM
#3

Solsken och mycket kall vind. Promenadkompisen och jag tog en sväng i "stora" staden och skulle göra lite ärenden vilket slutade med att vi glömde göra hälften vi skulle!😃

Vi var uppe på Stengården där hon plockade på sig 5-10 st. citriner, vad hon skulle ha alla dem till har jag ingen aning om men hon får sådana ryck ibland när det gäller en viss sten!
Själv hade jag inte tänkt att köpa något men sen hittade jag små ca 1 dm höga teddybjörnar utklädda till änglar och de var så söta så jag kunde inte motstå, dessutom kostade de bara 10 kr st.
Efter det gick vi och fikade och satt och pratade i över 1 timma sen vidare till det ny öppnade för dagen Grizzly zoo och tittade runt lite.

Sen var vi genomblåsta och ville bara hem till värmen!🥶

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
11/28/13, 10:18 PM
#4

Ullared avklarat. Hemma vid 21 och nu packat upp. helt slut, men det var rätt lugnt i "butiken" så här sent på dagen. Men jag är helt slut!!!

Tack å lov att det är fredag i mon så man har helgen sedan att lugna stress magen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: