Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1496 ggr
Pagan
2013-11-26 04:54

Godmorgon 26 november

Godmorgon på er!

Just nu är det becksvart ute, - 9 och krispigt, men det har lovats en stor sol ☀️här senare i dag. Låter ljuvligt! 

Idag väntas jobb, sen ska jag handla lite mat och efter det ska vi fira dottern som fyller 16 i dag. 🎂

Hoppas Ni får en skön dag vad Ni än tar er för.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-11-26 11:14
#1

Morning! Jag har inget planerat för dagen, få se vad jag hittar på 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-11-26 15:37
#2

God eftermiddag.. 

Sitter och väntar in att tiden ska gå.. ingen ide att starta någon aktivitet nu snart är det att åka iväg till jobbet.. Men har i alla fall varit solig och fint ute idag.. 

Önskar er alla som är lediga en riktigt fin kväll 👋

Tarotstollan
2013-11-26 19:50
#3

Solsken idag här också, tre dagar i följd! Det är nästan så man känner sig bortskämd!😃

Varit ute en kort sväng och handlat lite, vinden den var kall🥶 så det var skönt att komma hem och in i värmen.

Har gått och små plockat lite här, varit uppe på vinden med en stor balkong blomsterkruka som vägde ca 15 kg kändes det som 😓, så nu känner jag verkligen av ryggen! Skönt att vara av med den, samtidigt passade jag på att plocka ned en stor trätomte och alla mina elljusstakar så de får stå och värma upp sig och all fukt hinner avdunsta innan de skall tändas. Vi har ingen värme på vinden så det är nästan lika kallt där uppe som det är ute.

Ha en trevlig kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: