Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 642 ggr
Pagan
11/21/13, 5:03 AM

Godmorgon 21 november

Godmorgon på er

Torsdag hela dagen i dag. Här har vi lite duggregn och plusgrader. Ev ska vi få snö under dagen. Igår var det bitande kallt och frost. Isen satt håååårt på rutorna kan jag säga. Bilen ville inte släppa in mig först. SÅ jag vet inte om dagens prognos är bättre. 

Ska på ergonomiutbildning i dag. Lite uppdatering blir det väl.

Hoppas Ni får en bra dag. Vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
11/21/13, 11:20 AM
#1

Morrn! Jag kör min andra fastedag idag, hade den allra första i måndags och nu vet jag att jag överlever.😉 Ska klippa en mellanpudel och träffa min kontakttjej efter det, hon vill titta på julsaker och inte mig emot 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
11/21/13, 8:51 PM
#2

Vill bara önska er alla en god kväll

Idag har det varit regn hela dagen och skulle frysa på nu så det är väl rena isbanan ute nu 😮Undra hur många som har bytt till vinterdäck och hur många som far av vägen 🤔

Blir en tidig kväll med en bok och sen sova.. 😴

Men snart är det fredag och helg.. 😎😃

Pagan
11/22/13, 5:04 AM
#3

Ja du sol. 8 bilar i krock i går morse inte långt härifrån. Vägbanan kan vara lurig som attan. Jag har dubb. Var nära ögat i förra veckan, trots vi körde max 50, bilen framför fick sladd och for av och vi kunde knappt få stopp på bilen. Nu gick det bra, mannen var uppskakad men vi tog oss till närmaste gård och bonden kom med sin traktor och hjälpte honom ur diket. Sedan var det två långtradare som körde av tätt inpå varandra så de fick spärra av, men då hade vi som tur var kommit fram till jobbet redan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
11/22/13, 4:38 PM
#4

Skönt att höra att de gick bra Pagan  🙂

Upp till toppen
Annons: