Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 21 november

2013-11-21 05:03 #0 av: Pagan

Godmorgon på er

Torsdag hela dagen i dag. Här har vi lite duggregn och plusgrader. Ev ska vi få snö under dagen. Igår var det bitande kallt och frost. Isen satt håååårt på rutorna kan jag säga. Bilen ville inte släppa in mig först. SÅ jag vet inte om dagens prognos är bättre. 

Ska på ergonomiutbildning i dag. Lite uppdatering blir det väl.

Hoppas Ni får en bra dag. Vad Ni än fyller den med.

Anmäl
2013-11-21 11:20 #1 av: Amandla

Morrn! Jag kör min andra fastedag idag, hade den allra första i måndags och nu vet jag att jag överlever.Skämtar Ska klippa en mellanpudel och träffa min kontakttjej efter det, hon vill titta på julsaker och inte mig emot Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-11-21 20:51 #2 av: [Sol69]

Vill bara önska er alla en god kväll

Idag har det varit regn hela dagen och skulle frysa på nu så det är väl rena isbanan ute nu FörskräcktUndra hur många som har bytt till vinterdäck och hur många som far av vägen Funderar

Blir en tidig kväll med en bok och sen sova.. Gäspar

Men snart är det fredag och helg.. CoolSkrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-22 05:04 #3 av: Pagan

Ja du sol. 8 bilar i krock i går morse inte långt härifrån. Vägbanan kan vara lurig som attan. Jag har dubb. Var nära ögat i förra veckan, trots vi körde max 50, bilen framför fick sladd och for av och vi kunde knappt få stopp på bilen. Nu gick det bra, mannen var uppskakad men vi tog oss till närmaste gård och bonden kom med sin traktor och hjälpte honom ur diket. Sedan var det två långtradare som körde av tätt inpå varandra så de fick spärra av, men då hade vi som tur var kommit fram till jobbet redan.

Anmäl
2013-11-22 16:38 #4 av: [Sol69]

Skönt att höra att de gick bra Pagan  Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.