Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 690 ggr
Pagan
2013-11-18 05:09

Måndag 18 november

Fullmånen har stört mig i natt! Tror jag. Skyller på den iallafall. Trött som en gnu.

Hoppas Ni sovit bättre. Återkommer i eftermiddag mer alert och nyter eller vad det heterGäspar

Ny vecka och nya tag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-11-18 08:34
#1

God morgon. Jag sov sååå gott i natt. Kan bero på att dagen var sprängfylld och på kvällen var det min hjärna som var sprängfull…. Hursom, ny vecka nya möjligheter. Hoppas din vecka och måndag blir en härlig upplevelse.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-11-18 10:47
#2

Jag har börjat med 5:2 idag… 😮😃Ska bli intressant att se hur min kropp uppför sig. http://52-dieten.ifokus.se/


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-11-18 19:27
#3

God kväll på er.. Vill bara önska er en trevlig kväll. Är lite mer än seg efter jobbet, så ingen fantasi idag att skriva .. 😴

Tarotstollan
2013-11-18 19:49
#4

Ja fullmånen den var härlig i natt men jag hade inte ont av den, hade däremot fortfarande ont i nacken men somnade ifrån värken och vaknade betydligt piggare idag. Lite stel och öm men sådant är jag van vid. Däremot lite senare steg jag lite fel ca 2mm (behövs inte mer) så högg det till i korsryggen så jag såg både dubbla fullmånar, stjärnor och planeter!!!
Tur är i alla fall att det släpper efter några sekunder!
Ibland blir jag så trött…..på mig själv!😕

Jaja, senare efter skrivit en del räkningar travade jag upp till mamma och hämtade en lånebok som hon var tvungen att lämna in idag. Passade på och fikade lite när jag ändå var där, inte tackar jag nej till hembakta kanelbullar och hemkokad rabarbersaft!🤤

Ute är det mulet och duggregn och + 5,4 C.
Tror inte jag kommer att kunna se månen ikväll, tråkigt tänkte se om jag kan se den "nya" kometen som är på ingång!
Någon som sett den ännu?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: