Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 948 ggr
Pagan
11/13/13, 4:48 AM

Godmorgon 13 november

Godmorgon Godmorgon

Hoppas natten varit god. Här har vi plusgrader och regn. Runt +7 ska vi få under dagen.

Ingenting direkt planerat här. Jobba så klart, men sedan står det mig fritt att välja sysselsättning. Gott!

Hoppas ni får en skön dag vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
11/13/13, 6:29 AM
#1

God morgon. Onsdagssovmorgon :) Lång dag på jobbet och sen hem och ta hand om tvätt. Mindre kul men ack så behövligt… Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
11/13/13, 10:14 AM
#2

God förmiddag på er alla!

Idag lyser solen ute så fint.. och vi får hoppas att den har lust att stråla på oss..

Jag sitter med mitt kaffe och njuter av en lugn stund Skrattar

Har tänkt på att tiden rusar fram och att det snart är dags att plocka fram och göra fint till advent.. Funderar Får väl se vad jag hittar i mina gömmor.. om allt finns eller om jag behöver köpa något nytt..

Brukar ni pynta på något speciellt sätt till advent eller tar ni allt närmare jul?? Skrattar

Önskar er alla en trevlig onsdag..

Amandla
11/13/13, 10:51 AM
#3

Morning! Jag ska bada tre pudlar idag och klippa en, så jag har att göra… 

Jag brukar ta fram adventsljusstakar, fönsterstjärnor och julgardiner på fredagen innan första advent, sen pyntar jag undan för undan under veckorna som följer. Jag har fyra flyttlådor med julpynt 😛varav en är proppad med julgranssaker. Runt andra advent bakar jag de stora pepparkakorna som sedan hängs upp i köksfönstret, och även ett pepparkakshus.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
11/13/13, 9:48 PM
#4

Ja här var solsken en stund här också men inte tillräckligt länge så jag han ut! Har väldigt svårt att komma upp i vad människor kallar för "normala tider"!

Kanske lika bra för då han jag plocka lite mer i "skiten", som ligger överallt och skräpar!
Det är ju advent snart som Sol så "snällt" påpekade 😮!
Har en hel del att fixa med innan det "får" bli advent! Jag skall putsa alla fönstren och hänga upp rena gardiner, och naturligtvis adventstjärnorna!
Ja självklart skall advent ljusstakarna fram också, de med 4 ljus alltså! Inte de elektriska stakarna!
Blir väldigt irriterad på folk som inte vet skillnaden!🤓

Sen får jag se hur mycket mer jag gör innan advent. Allt hänger på min ork och framför allt lust att göra något!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: