Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 11 november

2013-11-11 05:10 #0 av: Pagan

Hejsan hoppsan Godmorgon på er

Måndag igen och ny vecka att ta tag i. Hoppas den blir bra för oss alla.

En bön till Jeremiel kanske? Kan ju vara fint att veta att han tar hand om oss på bästa sätt. Mitt "dagens energi" kort blev 9 myntSkrattarJajamensan, det bådar gott för dagen.

Anmäl
2013-11-11 05:30 #1 av: [Sol69]

God morgon på er alla..

Nu är det måndag och ännu en ny vecka börjar..

Så håll i er för nu kommer en vecka av nya erfarenheter. Goda som onda i en salig röra kanske.. Men det är i alla fall lärdomar vi behöver för att utveckla oss Skrattar

Nu ska jag rusa vidare till jobbet.. ha en bra dag.. Vinkar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-11 10:16 #2 av: Skogshumblan

God förmiddag.
Fick skrapa rutor i morse, härligt att vintern är på G. Det är ljuvligt väder ute, hoppas ni som har sådant finväder hinner ut och njuta lite.

Kram på er och ha en bra dag!

Anmäl
2013-11-11 18:17 #3 av: Pagan

Skrapa rutor och finväder, det är du det SkogisGapskrattar

Anmäl
2013-11-11 18:21 #4 av: [Sol69]

Vist fick man skrapa rutor i morse och de har varit ruggigt hela dagen, så det känns att de går emot vinter nu.. Fryser

Vänta ni snart kommer snön i södra delen också..

Shoveling Snow

Men nu har jag en lugn kväll och kollar läget här inne,,

Anmäl
2013-11-11 18:29 #5 av: Pagan

Ja det är vinter nu Sol. har köpt hem en del extra värmeljus, för det är ju nu de kommer till sin rätt. Känns lite mysigt det också. Fluffiga rosa sockar har jag också inköpt. Löjligt söta med öronSkrattar

Anmäl
2013-11-11 18:32 #6 av: [Sol69]

Då håller du dig varm pagan och ser du riktigt gullig ut.. Tummen upp

Anmäl
2013-11-11 18:40 #7 av: Skogshumblan

Jajamen Pagan. Skrapa rutor tillhör de där tråkiga med vintern.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.