Annons:
Etikettenergier
Läst 2223 ggr
Pagan
11/10/13, 11:19 AM

Jeremiel

Har fått upp Jeremiel i min änglalek som veckans budskap för v.46. Förnyelse och utvärdering av det som varit, vad göra av de gamla misstagen, vad ska jag släppa taget om? 

Fann en bön som jag översatte

Jag tackar Gud som gjort dig till denna kraftfulla kanal genom vilken Gud kommunicerar hoppfulla budskap till människor som känner sig tyngda och bekymrade. Vänligen vägled mig när jag utvärderar mitt liv och försöker lista ut vad Gud vill att jag ska förändra till att bättre uppfylla hans syften för mitt liv. Hjälp mig att lära mig av mina misstag så jag väljer bättre vägar framåt. När jag står inför problem, hjälp mig finna lösningar som mildrar mitt sinne. Leverera läkning och uppmuntran i mitt liv. Amen.

ja det skapade en del funderingar detta. 

Någon som tagit hjälp av Jeremiel?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
11/10/13, 11:51 AM
#1

Tack Pagan. Låter mysigt med lite änglar och deras budskap. 😃

Tarotstollan
11/10/13, 7:04 PM
#2

Alltid spännande med änglar och deras budskap, känner tyvärr inte till ängeln Jeremiel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
11/10/13, 8:40 PM
#3

Ja nu :) Har ett vägval som inte känns helt givet. Min tjänst går ut nu till jul. Jag kan söka den på nytt men känner mig kluven. Jag mår inte helt bra där jag är nu, det börjar bli bättre med sociala biten med kollegorna men jag skulle ljuga om jag sa att jag trivs. Det är ett jobb, varken mer eller mindre. Chefen däremot trivs jag bra med, raka rör och går att både prata och skämta med. Viktigt tycker jag. Så nu när jag såg bönen bad jag den och kommer be den igen tills jag känner att jag hittat svaret jag letar efter.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
11/11/13, 4:54 AM
#4

Känner inte heller så väl till just Jeremiel men jag tror att de hör våra böner och skickar den mest lämpliga att hjälpa oss.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: