Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Sajten och medlemmarna

Vi växer

2013-11-09 15:55 #0 av: Pagan

Ville bara meddela att vi nu passerat 1400 medlemmar på sajten. Sånt är ju roligt att få nys om tänker jag.Skrattar

Hoppas att intresset och aktiviteten kommer öka nu i vinter. vi har haft ganska lågt aktivtetsindex ett tag nu.

Så om inte sajten ska tyna bort så får vi nog lägga i en högre växel allihop. 

Vi vet att vi har mååååånga medlemmar som aldrig vare sig skriver inlägg eller kommenterar. Detta är jättesynd verkligen. Känn er som hemma och ta tag i en tråd, vilken som helst och kommentera och för den som vill så finns ju alltid chansen att skapa nya trådar.

Inga frågor eller funderingar är dumma eller tjatiga. 

Anmäl
2013-11-09 16:59 #1 av: [Sol69]

Kul Pagan Tummen upp

Ja hoppas att flera börjar bli aktiva på våra forum.. det skulle behövas att vi alla startar trådar och svarar.. Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-09 19:32 #2 av: Tarotstollan

Jättekul!Glad
Säger som er andra det vore kul om fler kom in och kommenterade och startade nya trådar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-11-09 19:34 #3 av: [Sol69]

Men hur gör man för att få andra att börja skriva.. tror det är samma problem på hela ifokus.. att få andra att våga börja att starta egen trådar.. Funderar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.