Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1227 ggr
Pagan
11/7/13, 5:02 AM

7 novembertråden

Godmorgon alla sköna

En ny dag står för dörren. Torsdag redan. Gött.

Lite brått här, men jag hinner önska er en bra dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
11/7/13, 6:28 AM
#1

God morgon! Mörkt och rofyllt ute, härligt! Blir en kort rad härifrån också. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
11/7/13, 9:57 AM
#2

God förmiddag,,

Sitter med mitt kaffe och ska vakna till innan jag ska fara ned på stan och kolla om min syn har blivit förändrad..

Ute ser det ut som vädret inte riktigt kan bestämma sig… Om det ska spricka upp och bli lite sol eller om det ska mulna på helt och blir regn.. men får väl se va det blir för väder under dagen,,

Ni får alla ha en trevlig dag.. 😃

Amandla
11/7/13, 11:00 AM
#3

Morning! Inga målare än idag, igår gjorde de klart hälften av det som ska målas på min balkong. Fattar inte hur långsamma de kan vara, de är precis tvärtom alla målare jag tidigare stött på… Eller vad sägs om två målare som tillsammans målar åtta kvadratmeter plankvägg, som dessutom är gles, detta tog dem ca sex timmar 🤔Jag själv hade gjort det snabbare.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
11/7/13, 3:50 PM
#4

God eftermiddag! Min tv har blivit knäpp. Den talar bara norska. Eller är det jag som har fått en liten hjärnblödning och tror att alla pratar norska? 😮Nåväl, det är väl i så fall en skada jag kan leva med.

[Sol69]
11/7/13, 3:59 PM
#5

Jo det går ju bra om man är duktig på norska annars är det ett bra tillfälle att läsa sig ☝️

Men risken är stor att vi inte förstår vad du menar, om du börjar skriva på norska sen 🤐

[NeferNefer]
11/7/13, 4:07 PM
#6

Da husker jeg at vi har et problem! 😃

Annons:
Amandla
11/7/13, 4:29 PM
#7

Tv som pratar norska? Du har inte bara råkat få in en norsk kanal? ☝️😂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
11/7/13, 4:34 PM
#8

Nä, det är en barnkanal som jag och lillkillen brukar titta på. Vanligtvis pratar de svenska, men helt plötsligt började alla prata norska. Så här såg jag ut då: 😮och lillkillen så här: 😛(Jag misstänker att han har varit på knapparna och mixtrat med dem igen)

Amandla
11/7/13, 4:40 PM
#9

Liten Pelle Pilleman ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
11/7/13, 4:42 PM
#10

Hahaha, precis! 😃Han blir nog IT-tekniker eller nåt när han blir stor, eller kassaskåpsinbrottstjuv.

Pagan
11/8/13, 4:58 AM
#11

Hahaha

Ja hellre norska än danska om jag får råda iallafall😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: