Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

7 novembertråden

2013-11-07 05:02 #0 av: Pagan

Godmorgon alla sköna

En ny dag står för dörren. Torsdag redan. Gött.

Lite brått här, men jag hinner önska er en bra dag.

Anmäl
2013-11-07 06:28 #1 av: Skogshumblan

God morgon!
Mörkt och rofyllt ute, härligt!
Blir en kort rad härifrån också.

Ha en fin dag alla!

Anmäl
2013-11-07 09:57 #2 av: [Sol69]

God förmiddag,,

Sitter med mitt kaffe och ska vakna till innan jag ska fara ned på stan och kolla om min syn har blivit förändrad..

Ute ser det ut som vädret inte riktigt kan bestämma sig... Om det ska spricka upp och bli lite sol eller om det ska mulna på helt och blir regn.. men får väl se va det blir för väder under dagen,,

Ni får alla ha en trevlig dag.. Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-07 11:00 #3 av: Amandla

Morning! Inga målare än idag, igår gjorde de klart hälften av det som ska målas på min balkong. Fattar inte hur långsamma de kan vara, de är precis tvärtom alla målare jag tidigare stött på... Eller vad sägs om två målare som tillsammans målar åtta kvadratmeter plankvägg, som dessutom är gles, detta tog dem ca sex timmar FunderarJag själv hade gjort det snabbare. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-11-07 15:50 #4 av: [NeferNefer]

God eftermiddag! Min tv har blivit knäpp. Den talar bara norska. Eller är det jag som har fått en liten hjärnblödning och tror att alla pratar norska? FörskräcktNåväl, det är väl i så fall en skada jag kan leva med.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2013-11-07 15:59 #5 av: [Sol69]

Jo det går ju bra om man är duktig på norska annars är det ett bra tillfälle att läsa sig Får idé

Men risken är stor att vi inte förstår vad du menar, om du börjar skriva på norska sen Tyst

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-07 16:07 #6 av: [NeferNefer]

Da husker jeg at vi har et problem! Skrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2013-11-07 16:29 #7 av: Amandla

Tv som pratar norska? Du har inte bara råkat få in en norsk kanal? Får idéGapskrattar

Anmäl
2013-11-07 16:34 #8 av: [NeferNefer]

Nä, det är en barnkanal som jag och lillkillen brukar titta på. Vanligtvis pratar de svenska, men helt plötsligt började alla prata norska. Så här såg jag ut då: Förskräcktoch lillkillen så här: Lipar(Jag misstänker att han har varit på knapparna och mixtrat med dem igen)

Anmäl
2013-11-07 16:40 #9 av: Amandla

Liten Pelle Pilleman Hjärta

Anmäl
2013-11-07 16:42 #10 av: [NeferNefer]

Hahaha, precis! SkrattarHan blir nog IT-tekniker eller nåt när han blir stor, eller kassaskåpsinbrottstjuv.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.