Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 793 ggr
Pagan
2013-11-06 05:08

Godmorgon 6 november

hej å hå, så var det plötsligt morgon igen. Känns som om natten gick i väg i en farlig fart. Tror inte jag hann med riktigt. Men nu har klockan annonserat att det är onsdag morgon och kalendern säger detsamma så då får man väl gilla läget då. Två möten i dag. Ett 8.30 ett 15.00 ska ju bli himla trevligt.

Ironi??!!

jajemen😃

Men däremellan ska jag ha en himla trevlig dag? Hur har du beslutat att din dag ska bli?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-11-06 06:38
#1

God morgon! I dag är det Gustav Adolfdagen. Hade min morfar levt hade han haft namnsdag så grattis på dig älskade saknade goa morfar! Jag ska ha en så bra dag. Har bestämt mig för att chefen ska fråga om jag vill stanna en termin till och om,det inte blir så ska det bli något ännu bättre skoljobbande för mig snart. Är inte med på söka jobb, ångest och oro över framtiden mer. Nu är det nog! 7 är,fullkomlighetens tal sägs det i vissa kretsar och nu har jag vickat i snart sju år. Januari blir det sjunde årets slut…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

åkerhumla
2013-11-06 07:52
#2

Godmorgon

Idag blir det soffhäng och slösurfning, är frusen och trött. Känns som att febern ska komma strax så jobbet får klara sig utan mig. Det är ingen som tackar mig sen om jag jobbar ihjäl mig. Förhoppningsvis piggare i morgon 🙂


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
2013-11-06 09:49
#3

God förmiddag!

Kaffet är självklart med mig nu.. Skrattar

Sitter här och läser och kollar läget i godan ro.. sen blir det p-möte och jobba i kväll..

Har märkt att det är nattsvart ute och köra hem på kvällarna nu,, inte alls roligt.. märks att det är november.. allt har ju nästan blivit grått och brunt ute nu.. inte mycket till liv.. naturen börjar gå i dvala över vintern.

På ett sätt kanske vi gör det också fast vi inte sover i alla fall är det mycket mindre folk utanför som man ser.. de har går förbi och in genom dörren,,

Men vänta bara snart är det snö och då blir det lite ljusare igen,,,

Hoppas att alla får en bra dag.. Kramas

Amandla
2013-11-06 11:04
#4

Nu är de här, karlarna på balkongen. Jag kände det på mig för jag klädde på mig innan jag gick in till vardagsrummet så jag slapp visa mig i pyjamas. Hundarna tyckte det var märkligt med folk därute, jag fick lägga en filt över Albin så att han inte såg dem 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: