Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 512 ggr
Skogshumblan
2013-11-02 08:15

God morgon 2 november.

Hoppas ni sovit gott och har en skön morgonstund. Själv blev jag väckt i ottan av ett stycke pigg dotter som tyckte att vi sovit klart…. Har fått vakna till lite i soffan så nu är huvudet med också. Hoppas ni får en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2013-11-02 11:17
#1

Morning! Solen strålar, det blåser lite lagom. Det ser jag här inifrån soffan 😎men jag ska ut sen ett tag. Det är dags att träffa min kontakttjej igen, synd att hon sällan vill vara ute och gå utan det är köpcentrumet som lockar…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-11-02 16:15
#2

Sitter och dreglar på hemnet, vet precis vilken kåk jag vill ha. Har slappat runt hela dagen. Tagit lite i högarna men mest bara flyttat på dem😮Inte så vidare klartänkt! Ska till gubben på middag om en stund. Sen tror jag det blir till att slappa runt lite till. Hör att maskinen kör centrifugering nu, så jag får väl masa mig ner och hänga den strax.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-11-02 17:34
#3

God kväll på er..

Idag har jag varit ute och handlat byxor med min sure son. som blir bångstyrig och dum, när kan måste köpa kläder,

Men det blev i alla fall ett par byxor, så han behöver inte gå i kejsarens nya kläder i alla fall..

För mig blir det en lugn kväll framför tv och datorn.. känner inte att jag orkar mycket mera.

Ha en mysig kväll 🤗

Tarotstollan
2013-11-02 18:39
#4

Vet inte vad vi haft för väder idag men varenda gång jag vaknade till och tittade mot fönstret var det mörkt. Har inte mått så bra i nacken så jag har sovit bort halva dagen (minst) och är fortfarande lite sömndrucken!
Var tvungen att gå upp, det finns ju andra som bor här som inte är glada när jag ligger hela dagarna. Måste fixa lite mat också till oss allihopa, ja de har ju redan fått flera gånger idag men min mage vill också ha något😉, skall se vad jag hittar i skåpen.
I dag har de Star Wars maraton på 6:an så det står på här i bakgrunden, har ju sett de filmerna "273" ggr så det är ju mest sällskap numera! Fast tyckte de var helt fantastiska när de kom, jag gillar science fiction filmer om de är bra gjorda!👍

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll alla som tittar in!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-11-02 19:14
#5

Åh, jag gillar också de filmerna! Fast jag har ingen tv, så det blir över nätet jag ser dem i så fall.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
åkerhumla
2013-11-02 19:20
#6

Godkväll

Har har det varit en regntung och dimmig dag. Den spenderade jag i skogen, jag var dyngsur då jag kom hem…


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Annons:
Upp till toppen
Annons: