Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 640 ggr
Pagan
2013-11-01 04:58

Godmorgon 1 november

Tjoho sade bara, så vart det november.🙂Är det den trevligaste månaden på året? Nää det tycker då rakt inte jag. Helst inte nu med allt det grå och regnet som bara faller ner. Men en extra dos av D vitamin är ju inte fel. Lite piggelin blir man nog trots allt. Å det positiva är att vi har plusgrader iallafall.

Hoppas Ni får en skön dag. Det är ju fredag!!😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-11-01 08:51
#1

God morgon! En skön ledighet blev det. Skönt att gå hemma och skrota ett gäng dagar! Trevlig fredag på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-11-01 20:14
#2

Goder afton! Mätt och nöjd, har haft familjen här på middag. Vi är inte så många så det är inte särskilt betungande, åtta personer känns helt hanterbart 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-11-01 21:00
#3

Tvättdag och sen iväg och köpa kattsand.
Denna helgen har vi dessutom fått hit containers så vi kan göra oss av med det vi inte vill ha längre, vilket leder till ett vilt rensande på vindar och balkonger för vissa.
Själv hade jag bara en trasig nummerpresentatör och min gamla dator att kasta😕!
Fast den vägde ju en hel del och det kändes i ryggen efter att jag släpat ut den!

Efter att jag flyttat bort den hittade jag lite nya husdjur som jag aldrig sett innan, var tvungen att titta i ett Lexikon vad det var för djur….
De heter visst dammråttor!😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-11-01 21:30
#4

God kväll på er..

Kvällen till ära brinner ett litet ljus på bordet och strålar så fint..

Men jag är seg och trötter och har tappat energinivån.. Men nu är jag ju ledig några dagar och kan vila ut.. tur är väl det..

Önskar er en riktigt god kväll och helg.. 🤗

Upp till toppen
Annons: