Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 620 ggr
Pagan
10/28/13, 4:49 AM

Godmorgon måndag 28 oktober

Japp, så var det ny vecka igen. Höstlov i min del av världen. ynglen jublar förnöjt, föräldrarna inte så mycket….😉

Känner mig pigg och alert, vaknade innan klockan ringde också så jag har väl sovit ut då förmodar jag.

Jobb på agendan och sedan får vi se vart jag tar vägen eller vad jag tar mig för.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
10/28/13, 5:33 AM
#1

God morgon! Lov är det här för eleverna. Vi andra jobbar ett par dagar. Ska gör ovanlighetens skull jobba måndag så det är hög tid att få igång den här dagen för mig. Hoppas ni alla klarar er för stormen iih andra vindar av modell större. Ha en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
10/28/13, 5:10 PM
#2

Ja fy sjutton. Yr.no hade klart fel i morse! Här blåser det kraftigt och öser ner. Var som rena sjögången på vägarna och folk fortsätter köra på som vanligt! De har utfärdat stormvarning, klass tre och västtrafik har lagt av. De vill väl inte ha en upprepning som efter Per och Gudrun. Har tagit undan allt som kan tänkas orsaka skada nu på tomten och det var becksvart redan vid 14.30. Hoppas vi klarar oss från strömavbrott. Bor ju lite mer civiliserat nuförtiden, men har man spenaten inpå knuten så kan ju det ställa till det ändå. Alla kablar ligger ju inte i backen precis.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
10/28/13, 5:41 PM
#3

Vad konstigt väder ni har! Här har jag solsken och +18 och ljumma vindar!😂😉

Nej, verkligen inte!
Ösregn och blåst, märker att det tagit fart ordentligt nu och nu kan man nog börja kalla det för kraftiga vindar. Skall bli intressant och se hur pass svårt det blir med vindarna, jag har inte plockat bort varken mina stolar,  tomatplantan, en stor blomsterkruka eller min hängande lyckta från balkongen ännu. Jag märker väl om det friskar i för mycket, däremot har jag flyttat ner min stora Ljungplanta och satt på en stol för den bara välter i blåsten.

Märkte nu att det inte blir något "Det Okända" ikväll, tråkigt! Ja, det får väl bli något annat då!
Ha en fortsatt trevlig regnig, blåsig kväll / natt!☔️🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
10/28/13, 5:44 PM
#4

Hahaha ja du västtrafik har lagt ner för dagen så jag skulle tro att du har samma skitväder du oxå ja🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
10/28/13, 5:50 PM
#5

😃👍!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

åkerhumla
10/28/13, 6:08 PM
#6

Godkväll

Är också utan elever i veckan så här är det möten, planering och omöblering som gäller. Annars har det varit en gråtrist dag men jag har njutit av den iaf. Ibland är ruskväder riktigt mysigt 🙂


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Annons:
[Sol69]
10/28/13, 7:24 PM
#7

God kväll på er alla goa.. 🙂

I morse va det soligt och fint väder. Men alla gamla har pratat om att det ska komma en storm. En dam va så orolig för att hennes man skulle åka och köpa mjölk så han fick åka iväg direkt innan stormen kom. Så gulligt att se hennes omtanke.. om din gamle make.. ❤️

När jag åkte hem började det regna rejält men har inte märkt att det viner i husknuten än.. Men det skulle inte bli lika mycket här som i andra delar av Sverige.. 

Blir en lugn kväll framför tv och datorn och vila sig.. Skönt att veta att jag inte behöver gå upp i morgon igen,, Utan att jag är ledig och går en dags vila..

Hoppas alla får en trevlig kväll… 🤗

Upp till toppen
Annons: