Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 905 ggr
Pagan
10/26/13, 10:47 AM

Godmorgon lördag 26 oktober

Godförmiddag är det väl egentligen. 

Ska in till staden i dag. Har nog blivit en eremit senaste veckorna och måste träffa folk! Lite god mat, gott sällskap och frisk luft borde göra susen. Hoppas Ni får en skön dag, vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
10/26/13, 11:29 AM
#1

God middag. Här ska visst fixas idag. Verkar som alla våra lampor kollektivt slutat funka så jag får dra en sväng förbi Ica och köpa halogenlampor i mängder. Ska nog investera i sura nappar. Behöver det för att orka denna helg….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kottschejk]
10/26/13, 6:02 PM
#2

Har också märkt det börjar gå åt lampor😃

Det blir sådär när man börjar ha mer tänt, dem slits.

Dags igen imorgon att ställa om klockan en timma!

Sommartid övergår till vintertid ⏰

Pagan
10/26/13, 6:47 PM
#3

ja just det ja, ställa dem bakåt var det ja. Tack för påminnelsen Kottschejk🙂

En dag i staden och en ny jacka inhandlad. Nu e jag helt slut!! Ska se om TV:n kan erbjuda lite underhållning i afton. Annars blir det ett avsnitt av Supernatural.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
10/26/13, 8:38 PM
#4

God kväll.. Kliver bara in och hojta till lite snabbt. 👋

Har jobbay hela långa dagen och är bra trött nu..

Klockan ja.. den är väl så att vi ska vrida den tillbaka ett varv.. i natt. bästa att sätta dubbelt ifall mobilen inte ställer om sig av sig själv..

Tycker detta är onödigt och dumt.. kan de inte bara vara en tid 😕

Ha en mysig lördag på er alla 🤗

Tarotstollan
10/26/13, 8:43 PM
#5

Godkväll alla!🌛
Regnigt och disigt. Sovit som en stock när jag äntligen somnade vid 7-tiden i morse, vaknade av att en kompis ringde och väckte mig 14.30! Har inte gjort så mycket mer än en stor disk, det finns mera kvar!
Sen har jag suttit i telefonen i flera timmar!
Skall ta mig något att äta och sen titta på tv, typiskt som nästan alltid så är det flera saker samtidigt som jag vill se på: "Unge herr Morse", "Att vara", "Gone baby gone", "Marley och jag" och reprisen på "True Blood".

Får spela in reprisen😎 och sen tittar jag nog på den förhoppningsvis roliga filmen med hunden Marley! Har boken men har inte läst den ännu!

I morgon blir det 2 roliga saker!🙂 Först skall jag på seans med två mediums och sen skall äntligen klockan ställas tillbaka!🥵😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
10/26/13, 8:46 PM
#6

Spännande stollan. Hoppas få höra mer imon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
10/26/13, 8:49 PM
#7

Japp Stollan, avlägg gärna rapport i morgon! Pagan vi är lite lika där, oftast är stan inget för mig men någon gång kan jag vilja gå och strosa i Götet med någon trevlig vän. Har inte känt det behovet på några år men det börjar dra lite i tarmen. Har inte varit inne och shoppat i Nordstan på år och dar! Köpa kläder är kul om man har råd och hittar saker som sitter bra på ens kropp. Inget av de två nämnda händer mig så ofta så nä shoppa går bort.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

åkerhumla
10/26/13, 8:56 PM
#8

Godkväll

Här har inte hänt mycket idag. Bängeln har haft lite febertoppar och vandrat mellan här och mormor som är i stugan. Själv har jag förträngt den vansinnigt tråkiga stickningen idag och ägnat mig lite åt leken. Tvättmaskinen har arbetat desto mer.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Tarotstollan
10/26/13, 8:57 PM
#9

Rapport kommer👍!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: