Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 985 ggr
Pagan
2013-10-21 05:29

Godmorgon måndag 21 oktober

Godmorgon godmorgon

Lite sen här i dag. Bråttom bråttom! 

Har segat loss här på morgonkvisten av ngn outgrundlig anledning. All tid i världen blev till ett minimum av tid då jag tittade på klockan.😮Vaknade tidigt och det brukar ju betyda att saker tar längre tid. Mycket underligt!

Nåväl jag hinner nog dit jag ska.

Hoppas Ni får en underbar måndag. Ingen sol ska visa sig här i dag, men det ska vara uppehåll och plusgrader iallafall.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-10-21 08:45
#1

God förmiddag. Här regnar det idag igen. Känns sådär. Jag vill ärligt heller ha snö! Det blir väl tids nog ändå…. Ha en fin dag, och Pagan, jag hoppas dagen blev lugn trots tidspressen i morse.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-10-21 14:12
#2

Jag är också seg, har haft lite för mycket omkring mig på sista tiden men nu lättar det. Idag känner jag mig trött och frusen så jag har en filt över mig i soffan och har ingen större lust att göra någon nytta alls, men diskmaskinen måste jag ta hand om 😮


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
åkerhumla
2013-10-21 19:31
#3

God kväll

Här har vi haft en solig dag (tror jag) 🤔

Nöjd med dagen då alla elever utom en kom till lektionen i morse, med mina elever är det ett jättesteg i rätt riktning 🙂

Nu blir det soffhäng resten av kvällen för att sen inta lopplådan vid laglig tid.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Tarotstollan
2013-10-21 21:51
#4

Mulet och regn, fast när jag gick till bibban var det uppehåll. Hade beställt en bok till mamma som jag fick gå och hämta och leverera hem till henne då hon har svårt att ta sig dit själv.
Pratade en liten stund och drack kaffe, trots att jag egentligen är stor te-drickare så går det att dricka kaffe emellanåt även om jag inte gillar det nämnvärt!😛
Sen hem i mörkret igen, även då fortfarande uppehåll.
Sitter nu och tittar på "Det Okända" och senare blir det "Medium"!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Denna kommentar har tagits bort.
Tarotstollan
2013-10-21 22:16
#6

Vad betyder en vit aura?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Sol69]
2013-10-21 22:18
#7

Att jag säg att auran hade en vit färg.. istället för att den va genomskinlig. varför den va vit vet jag inte.. 🤔

Skogshumblan
2013-10-21 22:28
#8

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-10-21 22:30
#9

Nej, jag vet inte heller det var därför jag frågade. Hoppas att någon vet här inne och kan förklara.
Jag kan inte se auror i vanliga fall heller men jag försöker att öva när jag sitter i lugn och ro med många människor runt mig, vilket inte händer ofta!
Har försökt att öva i spegeln med min egen spegelbild och även på mina katter men ännu inget resultat!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-10-21 22:35
#10

Skogshumlan va det han med auran som håller på att vakna upp eller var det jag som såg färgen.. 😃så tydligt har jag ej sett det innan.. har sett det som energifält men ej färger eller hur man ska förklara det

Skogshumblan
2013-10-21 22:38
#11

Ja om jag förstått det här rätt så ser du auran och den visar just den personens "status". Har läst på en skitbra sida. Ska hitta den!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2013-10-21 22:39
#12

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-10-21 22:40
#13

Va lite häftigt de va första gången jag såg färg på en aura. kommer nog  öva när jag får tillfälle nu 😃

Annons:
Amandla
2013-10-21 22:47
#14

Oj, menar ni att ni känner in andra människors aura utan att be om lov först?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-10-21 22:52
#15

Inte känner in.. ser den är en annan sak.. då känner du inte in den- Stor skillnad.. är som att titta på ett träd eller en växt och fokusera..

Amandla
2013-10-21 22:55
#16

Ok, ville bara ha det förtydligat. Tack!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-10-21 23:14
#17

När vi ändå är inne på auror, någon som vet vad träd har för färg på sin aura? Har de olika färger också?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-10-22 10:20
#18

Det har jag ingen aning om jag har bara sett det som ett svagt genomskinligt skimmer innan.. första gången jag såg en färg..

Skogshumblan
2013-10-22 17:44
#19

amandla nej absolut inte!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: