Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 961 ggr
Pagan
2013-10-17 05:05

17 oktober

Godmorgon torsdag

Regn regn regn, men jag slipper skrapa rutor för det är runt +8. Dagen får gärna gå lite fort för jag ska på tjejmiddag i afton och det ska bli najs.

Hoppas Ni får en bra dag vad Ni än fyller den med.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
2013-10-17 08:14
#1

Godmorgon

Vi hade 2cm snö på morgonen. Dottern, katten och hunden fick dilerium, jag och mannen fick en kort depression. Däremot blir det vackert ute, lite gott iaf 🙂

Jobb hela dagen sen hem och sticka klart koftan med det äckligt tunna garnet. Snart klar!


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Skogshumblan
2013-10-17 08:50
#2

God förmiddag! Hoppas dagen går fort nog Pagan och att du får det trevligt ikväll. Snö lät inte så lockande nej… Tur att någon glädje pt den. Hoppas koftan blir klar snart och snygg! Här är mildväder med regn. Grått som i en cementblandare. Jag ska fixa lite fint här hemma, maken fyller år idag och ska väl firas ;) Ha det bra idag vad ni än gör!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-10-17 10:55
#3

Go förmiddag!

Har redan hunnit med att käka frukost och varit ute och gått till affären och köpt lite kattmat i det gråtrista vädret.

Men som sagt man slipper skrapa rutorna på bilen 🙂 Bra positivt tänk Pagan 👍

Nu har jag planer på att försöka att meditera en stund innan jag tar tag i alla måsten innan jag ska åka och jobba. Om jag har ro att va så stilla en stund. Tänker i alla fall göra ett tappert försök 🥵

Har ni lätt för att slappna av och meditera 🤔Inte jag men jag gör mina tappra försök i alla fall 😃

Hu åkerhumlan snö redan då bor du en bit upp i landet, men det är ju vackert när det är vitt.. men jag skulle ej klara kylan och mörkret 🥶 Så sydligare breddgrader passar mig bra, 🙂

Pagan hoppas din middag blir lyckad och Skogshumlan att födelsedagen blir en minnesrik dag 😃

Tarotstollan
2013-10-17 20:18
#4

Oj Åkerhumla, redan snö men ser att du bor någonstans i Norrland och där är ju snön tidig. Hoppas att den inte lägger sig riktigt än!

Här har varit igen mulet hela dagen och regn. Hade inte planer på att gå ut men fick göra det ändå, då det kommit ett tungt paket med böcker till mig som jag var tvungen att gå till postutlämningen att hämta. Då var det disigt men uppehåll under den tiden i alla fall!
Ett annat mindre paket kom levererat i postskåpet men det skriver jag om i en annan tråd😉!
För övrigt inte mycket att orda om, gått och plockat lite i skräpet här och håller på och fixar lite mat nu under tiden jag skriver.

Tänkte börja titta på den nya serien som börjar i kväll i Tv 3 "Blacklist", den verkar både spännande och bra enligt vad de säger!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
2013-10-17 20:27
#5

Gokväll i stugorna. 😃

Irrade ut ur garderoben. Här är det för tillfället mörkt och disigt. Jobbat idag. Besiktigat min pärla, den något otursförföljda suven. Men den susade igenom utan något mer än en trasig skyltbelysning som jag kan fixa utan att behöva visa upp den igen i år. 😍 Bara vinterdäcken på också, smörja armarna till torkarbladen, de gnäller värre än jag gör. 

Sen körde jag in ved och där tog orken slut. Fast igår gjorde jag en stor gryta kalops så middag blev det idag med. 😛

Önskar alla en skön kväll. Ni som är nya och undrar vad jag är för figur. Så miste jag min man i februari och min far i juli. Vilket har gjort att jag inte haft tid, ork eller engagemang att skriva så mycket. De andra medisarna vet var jag finns och är vana vid att jag plötsligt dyker upp. 😮

Kram Isa 🤗

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2013-10-17 20:47
#6

Hej Isa, kul att se dig igen! Skrattade gott åt din liknelse med vidrutetorkarna, du gnäller inte alls som de!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Isa56
2013-10-17 20:49
#7

Hehe beror på vem du frågar. LOL 😉

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-10-17 21:14
#8

Isa, du om någon gnäller väl inte?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: