Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 807 ggr
Pagan
10/14/13, 5:02 AM

14 oktober

Godmorgon måndag🙂

Japp, så var det måndag igen. Vecka 42 nu och det betyder ju att det är ca 10 veckor kvar av 2013. Känns liiiite underligt va?

Idag är det jobb som vanligt och ska ev. iväg på plastparty i afton. Har inte riktigt bestämt mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
imke
10/14/13, 8:41 AM
#1

Godmorgon.

Ja det känns väldigt konstigt att ett år till snart gått. Det går alldeles för fort tycker jag. Jag hinner inte med allt jag vill göra!! :-P

Vad är det för plastparty fröken Pagan ska iväg på då?

Själv väntar jobb hela dagen fram till 15 när jag ska med min mellersta son Theo till tandläkaren :-) Och ikväll väntar Yoga. Ska bli kul! :-)

Ha en härlig dag!

🙂


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Skogshumblan
10/14/13, 8:59 AM
#2

God måndag morgon! Hjälp, 10 veckor? Ush vad året gått fort. Men jag har ju haft roligt så då går tiden ju fort eller hur det var… I natt kom min dotter över till vår säng, hon var kokhet så idag är det sjukstuga. Hoppas ni alla får en kanonfin dag och vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
10/14/13, 11:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag..

Idag är en seg och gråmulen dag och jag får inte många knop gjorda.. Känns att man har jobbat i helgen,, 😴

Men ska väl se om jag får lite ork och fixa lite hemma. Men ibland är det skönt att bara skrota runt och inget göra.. 😃

Har passat på att dra dagens tarotkort.. Ur pagan leken..Initiate of wands blev det..

På kortet står det en man som har tänt en eld och ser lugn och harmonisk ut och på något sätt bidar sin tid.. Så på något sätt känns det som om något har tagit sin början och att det brinner sakta men säkert. men att denna dag är till för vila och återhämtning. Innan elden har tagit fart och det börjar att rulla på igen.. Kortet känns väldigt lugnt och harmoniskt.. 

Men jag har ju ingen man i min närhet så jag har ingen aning om vem denne man är och vad han har för koppling till mig 🤐Men de lär jag väl märka va det lider. 😎

Har ni några tankar om detta kort 🤔

Nu vet jag inte om bilden blev perfekt. är ju skumt inne idag

Skogshumblan
10/14/13, 7:13 PM
#4

Det är ju mycket orange och gult i bilden. Och blått, vad säger färgerna i bilden dig?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
10/14/13, 7:24 PM
#5

Blått tror jag att jag tänker på känslor.. och grönt står för harmoni.. gult för solen och harmonin.. ljuset.. orange vet i katten va de står för 🤔

Men har varit en lugn dag men mycket nya insikter tror jag 😃

Skogshumblan
10/14/13, 7:52 PM
#6

Du ser, nya vinklar. vad orange symboliserar beror på vilka parametrar du tolkar efter. Jag går efter chackrafärgerna, men alla gör som de känner funkar bäst.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
10/14/13, 7:56 PM
#7

ja du Imke, plastparty, div plastattiraljer från känt företag😉har redan en del byttor och koka risgrynsgrötburk mm och en lökhackare som e helt suverän. Men jag fick ju klart beställt ett par grejer till i kväll, sånt man bara inte kan leva utan och som kostar skjortan förståss. Nästa vecka vankas kryddparty😃 man får ju gynna de extraarbetande kompisarna lite. Men det får allt gå en lön emellan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
10/14/13, 8:31 PM
#8

Plastparty kan vara najs. Är galet dyrt men kvalitén oslagbar! Kryddparty lät spännande.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
10/14/13, 8:56 PM
#9

japp, deras buljong utan glutamat Å E nummer e kanoners, å vitlökskryddan är verkligen en krydda för tillvaron. Den å creme fraiche till grillat kött/fisk är outstanding. Kan inte jämföras med något annat. Så klart värt det!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: