Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 626 ggr
Pagan
10/12/13, 10:45 AM

12 oktober

Strålande höstdag här🙂

Det riktigt sprakar av färger och solen värmer. Har nyss kommit in från morgonpromenaden som blev lite senare i dag. Valde att sova lite extra. Nu ska jag ta och fixa till nåt att äta, skriker i magen.

Hoppas dagen bjuder på trevligheter. Själv ska jag bort på middag lite senare, men tar nog en tidig afton.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
10/12/13, 11:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Snart har halva oktober gott.. Men än så länge så är det varmt ute för att vara oktober. Men snart vänder det väl och blir kallt och burr Fryser

Här är det vackert väder ute.. och man kan njuta av ännu en höstdag.. vist är hösten fin med dina sprakande färger..

Ha en mysig lördag och helg.. Jag ska snart börja fixa mig så jag kan åka och jobba. Så kul är min helg.. Kramas

Tarotstollan
10/12/13, 7:23 PM
#2

Ja, Hösten är otroligt vacker särskilt när det är solsken och man riktigt kan njuta av vackra färger.

Själv har jag inte varit utanför dörren idag då jag haft ont i nacken, tagit ett varmt bad och känner mig bättre nu.

Skall sitta framför burkarna i kväll, skall se om det finns någon kul film att se. Det verkar som det lutar åt filmen "Borta bra, hemma värst" i 7:an. Har visserligen sett den innan men det är den eller "Morden i Midsomer" för 9:onde gången!😉🤔

Ha en trevlig lördagkväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: